Her roder vi... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Dot D

Så godt..... Jeg må lave den plade og hænge den op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Good one

Anmeld

2. november 2011

Frk-Lotusblomst

HAHAHAHAHA:.
Man behøver ikke være forældre for at forstå den der.
Jeg kender allllt til den. Og jeg ryder nu kun op efter mand og hund. Men der er også rigelgit. da.

Anmeld

2. november 2011

Giraffen

Muhmi skriver:

Beskidte tallerkener viser at jeg sørger for mad til min familie, fulde skraldespande viser at jeg samler affald op efter dem, beskidte gulve viser at mine børn hygger sig, stakke af rent vasketøj viser at jeg sørger for rent tøj til min familie, et vådt badeværelse viser at jeg giver mine børn bad! Så næste gang du kommer uanmeldt ind i mit hus, så tænk en ekstra gang inden du dømmer!!! Hvis du kommer for at se mig, så kom bare ind, hvis du kommer for at se mit hus, så lav en aftale i forvejen. Hvis du er en forældre forstår du dette......

Her roder vi også men jeg har desværre ikke så mange goe forklaringer på hvorfor andet end at jeg er igang med min uddannelse og eftersom jeg ikke uddanner mig til rengøringskone så må jeg hellere holde mig fra det i 'skole'tiden :p

Anmeld

2. november 2011

B&J

Muhmi skriver:

Ja det burde man virkeli... Det er virkelig en tekst jeg kan relatere til.... Og tænker at mange andre har de samme problemer om at ens venner eller familie hurtigt kunne dømme én fordi man roder... Men rod som dette betyder jo også at man rydder op

nemlig inden vi går i seng her er super smukt lige så snart vi står op 5minutter efter ja så er der legetøj over alt hihihihi

Anmeld

2. november 2011

jydeinden

Muhmi skriver:

Beskidte tallerkener viser at jeg sørger for mad til min familie, fulde skraldespande viser at jeg samler affald op efter dem, beskidte gulve viser at mine børn hygger sig, stakke af rent vasketøj viser at jeg sørger for rent tøj til min familie, et vådt badeværelse viser at jeg giver mine børn bad! Så næste gang du kommer uanmeldt ind i mit hus, så tænk en ekstra gang inden du dømmer!!! Hvis du kommer for at se mig, så kom bare ind, hvis du kommer for at se mit hus, så lav en aftale i forvejen. Hvis du er en forældre forstår du dette......

kan sagtens nikke genkendende til den selvom jeg ikke har børn her roder også en del i perioder, men det betyder jo bare at der bliver lavet et eller andet

Anmeld

2. november 2011

bullerbassen

Så sandt som det er skrevet

Anmeld

2. november 2011

Pige2009

Muhmi skriver:

Hi hi klasse

Anmeld

2. november 2011

liwsmor

Muhmi skriver:

fedt skrevet.. det lige før man skulle låne den og tag den på sin facebook griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.