Her roder vi... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Noneother

Nice one

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

*Louise*

Så sandt som det er sagt....

Anmeld

2. november 2011

Muhmi

2. november 2011

lycly

Muhmi skriver:

Beskidte tallerkener viser at jeg sørger for mad til min familie, fulde skraldespande viser at jeg samler affald op efter dem, beskidte gulve viser at mine børn hygger sig, stakke af rent vasketøj viser at jeg sørger for rent tøj til min familie, et vådt badeværelse viser at jeg giver mine børn bad! Så næste gang du kommer uanmeldt ind i mit hus, så tænk en ekstra gang inden du dømmer!!! Hvis du kommer for at se mig, så kom bare ind, hvis du kommer for at se mit hus, så lav en aftale i forvejen. Hvis du er en forældre forstår du dette......

Åh hvor er det godt skrevet!

Anmeld

2. november 2011

ønskebørn74

Muhmi skriver:

Beskidte tallerkener viser at jeg sørger for mad til min familie, fulde skraldespande viser at jeg samler affald op efter dem, beskidte gulve viser at mine børn hygger sig, stakke af rent vasketøj viser at jeg sørger for rent tøj til min familie, et vådt badeværelse viser at jeg giver mine børn bad! Så næste gang du kommer uanmeldt ind i mit hus, så tænk en ekstra gang inden du dømmer!!! Hvis du kommer for at se mig, så kom bare ind, hvis du kommer for at se mit hus, så lav en aftale i forvejen. Hvis du er en forældre forstår du dette......

Så enig og den gælder ikke kun for forældre også her hos os...

Anmeld

2. november 2011

Muhmi

ønskebarn74 skriver:

Så enig og den gælder ikke kun for forældre også her hos os...

Anmeld

2. november 2011

Janni.

Nemlig!

Anmeld

2. november 2011

TaAsJu

He he detmed vasketøjet passerbare så godt ind til os har lige fået ordnet 8 mæskiner som nu ligger på spisebordet klar til og blive lagt på plads!!!

Anmeld

2. november 2011

Nina Amelia

Hvor er den sød

Anmeld

2. november 2011

SjeBets

jeg bruger nu ikke tid på at dømme folk, hvordan de lever er op til dem. Men beskidte tallerkner finder man ikke her, jeg er neurotisk omkring opvask, men vi har så også en opvaskemaskine. HADER opvask, men vasketøj .. er du gal mand, jeg har ikke noget i mod at vaske, men lægge sammen og på plads .. der kniber det altså, så det kan godt stå og vente på manden gider, i en kurv på gulvet. og badeværelset roder sq altid med håndklæder, og tandbørster, vi har tandbørster over alt og hårbånd og hvad ved jeg. Vi har verdens mindste badeværelse og 4 unger og os selv der skal gøre sig klar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.