jeg tror min kæreste er utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

katrineoerum

Jeg synes godt nok at han spiller med meget lukkede kort i forhold til hvad jeg mener man bør gøre i et forhold. Hos os er alle kort åbne på den måde for vi også hver i sær meget mere frihed for intet er hemmeligt og vi kan tale om alt.

Jeg synes du skal tale med ham om at hvis dette forhold skal fungere så skal det vær epå andre presmisser altså dem hvor der er åbne kort. Jeg synes det er vigtigt at hvis han føler han mangler noget som han har brug for hos en anden kvinde så skal have vær evoksen nok til at sige det så i kan finde en løsning. Det er ikke okay at du ikke ved noget og går og er bekymret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Sildefisk

aarhusmor skriver:

Du glemmer et lille punkt til sidst og det er at du heller ikke skal trædes på mere

Ved godt det er svært lige nu, men uanset om han svigtede dig med andre kvinder eller ej, så svigter han/svigtede han dig mentalt og det tager lidt tid at komme sig over det der skete. Men hvad var det ved ham du elskede? I og med du giver slip på ham og den måde han behandlede dig på, så åbner du jo samtidig op for at møde den mand, som både er dejlig at elske med og som også er god ved dig. Han ville jo ikke være kommet ellers.

Håber det går

spot on! Til ts 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.