jeg tror min kæreste er utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.657 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Anonym trådstarter

hej alle sammen!

jeg har meget brug for hjælp, jeg har været sammen med min kæreste i 5 mdr det er 3 gang vi prøver, vi har en skøn datter sammen. som mange andre har min kæreste facebook, men han gider ikke rette så der står at han er i forhold, og samt har han 300 kvinder på hans FB. han har lovet mig længe at få det ændret og kommer hele tiden med undskyldninger på hvorfor han ikke har gjort det. i aftes opdagede jeg så at han har løjet overfor mig da han sagde at han kun snakkede med mig i arbejdstiden, ikke tog i byen og ikke snakkede med nogen piger på sin FB. jeg opdagede at han snakkede med en pige der ihvertfald er mellem 10-12 år yngre end ham. og hun går til fitness som han pludselig også er begyndt at gøre "han har aldrig haft interesse for fitness før" samt skal han for første gang til julefrokost med arbejdet, selvom han selv har sagt at det gad han ikke. jeg er blevet meget såret over det jeg opdagede og ved ikke om det betyder at de laver noget sammen, de arbejder inde for det samme fag og hvad jeg lige så, så det ud til de begge boede i Glostrup. Og ja jeg tror meget på at han er mig utro, vi er ikke engang venner på facebook og han holder alt hemmeligt for mig, jeg må ikke komme med ud og se ham spille kamp eller møde hans venner.
jeg er virkelig lost og ved ikke om hvad det skal betyde og håber virkelig der er nogen her der kan hjælpe mig lidt hen mod svaret, for stoler ikke på det han siger.

hilsen den knuste Anonym

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

B&J

han såre dig

han gør dig ked af det

han lyver måske for dig

og i har prøvet flere gange

søde kom videre med dit liv du skal ikke være sammen med sådan en fyr

Anmeld

2. november 2011

Isabella_mor

du er da mere værd end den behandling... 

hvis du tænker over det og sætter en anden i dit sted.. hvilket råd ville du give den pige... 

ud med ham... 

Anmeld

2. november 2011

henh01

B&J skriver:

han såre dig

han gør dig ked af det

han lyver måske for dig

og i har prøvet flere gange

søde kom videre med dit liv du skal ikke være sammen med sådan en fyr

Anmeld

2. november 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

hej alle sammen!

jeg har meget brug for hjælp, jeg har været sammen med min kæreste i 5 mdr det er 3 gang vi prøver, vi har en skøn datter sammen. som mange andre har min kæreste facebook, men han gider ikke rette så der står at han er i forhold, og samt har han 300 kvinder på hans FB. han har lovet mig længe at få det ændret og kommer hele tiden med undskyldninger på hvorfor han ikke har gjort det. i aftes opdagede jeg så at han har løjet overfor mig da han sagde at han kun snakkede med mig i arbejdstiden, ikke tog i byen og ikke snakkede med nogen piger på sin FB. jeg opdagede at han snakkede med en pige der ihvertfald er mellem 10-12 år yngre end ham. og hun går til fitness som han pludselig også er begyndt at gøre "han har aldrig haft interesse for fitness før" samt skal han for første gang til julefrokost med arbejdet, selvom han selv har sagt at det gad han ikke. jeg er blevet meget såret over det jeg opdagede og ved ikke om det betyder at de laver noget sammen, de arbejder inde for det samme fag og hvad jeg lige så, så det ud til de begge boede i Glostrup. Og ja jeg tror meget på at han er mig utro, vi er ikke engang venner på facebook og han holder alt hemmeligt for mig, jeg må ikke komme med ud og se ham spille kamp eller møde hans venner.
jeg er virkelig lost og ved ikke om hvad det skal betyde og håber virkelig der er nogen her der kan hjælpe mig lidt hen mod svaret, for stoler ikke på det han siger.

hilsen den knuste Anonym

Er den ikke åbenlys?

Hvorfor gider du overhovedet bruge energi på sådan en?

Anmeld

2. november 2011

karina1980

Anonym skriver:

hej alle sammen!

hilsen den knuste Anonym

uden tillid er et forhold intet værd, så hvis du ikke stoler på ham og ikke tror du kan komme til det, tja så det nok ikke jer der skal blive sammen.

men det jo dig der må gøre op med dig selv hvad du føler og mener du i skal blive sammen, så fortæl ham hvordan du går og føler

Anmeld

2. november 2011

MaleneJensen

Syntes du skal prøve af møde uventet op til hans træning og så om han virkelig er der og hvad han laver..

Meen som de andre også siger, kom videre du har fortjent bedre

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

tak alle sammen!

ja jeg skrev til hende jeg troede lavede noget med ham, og komisk nok, så er vi venner på FB nu og hun bryder sig heller ikke om min Ja nu eks. han har stalket hende og lagt an på hende hun er ikke mere end de 20 år ca og han bliver snart 30... 

jeg konfronterede ham med det og pga to skænderier valgte han idag at slå op med mig, og ja jeg er knust for håbede virkelig, selvom jeg endelig godt kan se det i siger, men fuck det gør ondt og kan ikke fatte at jeg aldrig mere skal ligge ved siden af ham, ikke have sex med ham, have ham til at holde om mig, grinne af vores datter sammen mere. bare det jeg aldrig skal se ham igen gør ondt... men jeg er også bange desværre...

Anmeld

2. november 2011

Chamomile

3. november 2011

aarhusmor

Du glemmer et lille punkt til sidst og det er at du heller ikke skal trædes på mere

Ved godt det er svært lige nu, men uanset om han svigtede dig med andre kvinder eller ej, så svigter han/svigtede han dig mentalt og det tager lidt tid at komme sig over det der skete. Men hvad var det ved ham du elskede? I og med du giver slip på ham og den måde han behandlede dig på, så åbner du jo samtidig op for at møde den mand, som både er dejlig at elske med og som også er god ved dig. Han ville jo ikke være kommet ellers.

Håber det går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.