Ondt i hovedet indenfor hvis vinduet er lukket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Frk. Himmelblå

Sucker for love skriver:

Kun på min søns værelse 

Hmm...Du er gravid, og dine sanser er sandsynligvis skærpede. Jeg selv kan få hovedpine af en lugt, jeg ikke bryder mig om.. Og jeg tænker, at ens hjerne let kan få overload af indtryk  - især når man under graviditet er ekstra alert og sensitiv.  Jeg gætter stadig på kemi. Men hvorfra er jo svært at sige.  
MEN måske trækker du også vejret anderledes, når vinduet står åbent. Altså ubevidst. Måske tænker du: Dejlig frisk luft, jeg tager mig nogle dybe indåndinger, og så letter hovedpinen. Hvorimod du med vinduet lukket kommer til at trække vejret lidt mere overfladisk (hvilket mange gravide gør), og så giver det dig simpelthen hovedpine. Jeg tænker, at det da er et forsøg værd at lave lidt vejrtrækningsøvelser næste gang, du oplever hovedpinen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

dpb

Sucker for love skriver:

Det tvivler jeg på at det er for vi er lige flyttet ind ind officielt idag og har næsten ingen møbler fået ind endnu så der er ikke rigtig noget det kan være bagved 

Vil bare lige sige at det kan ligge bagved tappetet hvis der er tapetseret!! hvis fugten kommer udefra kan den være længe om at blive synlig.... men man(nogle) mærker symptomer/gener ved det før man kan se hvor fugten/skimmel er ....!! Vi prøvede det i en lejelejlighed vi havde for maaange år siden.... det stammede udefra badevær., men det var et hjørne i stuen hvor problemet var!! og da vi langt om længe opdagede det kunne vi bedre forst nogle af de gener vi havde haft!! vi tog et billede af det som faktisk viste at det var langt mere omfattende end man kunne se med det blotte øje!!

Håber du finder ud af hvad der er årsag til din hovedpine...

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.