Ondt i hovedet indenfor hvis vinduet er lukket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Sucker for love

Jeg har den sidste uges tid døjet med en VIRKELIG slem hovedpine - det underlige ved det er bare at det kommer ligeså snart vinduet er lukket, hvis vinduet er åbent så mærker jeg ingenting til det 

Er jeg den eneste der synes at det er lidt underligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

.....

Hmm, det eneste jeg kunne komme i tanke om, det er om du har for meget varme på i huset, og dermed får hovedpine af det? Ellers ved jeg ikke hvad det kan skyldes

Anmeld

1. november 2011

Bambii

Sucker for love skriver:

Jeg har den sidste uges tid døjet med en VIRKELIG slem hovedpine - det underlige ved det er bare at det kommer ligeså snart vinduet er lukket, hvis vinduet er åbent så mærker jeg ingenting til det 

Er jeg den eneste der synes at det er lidt underligt?

Sådan har jeg også haft det på det sidste.. Så det er ikke dig der er underlig..

Jeg forstår heller ikke hvorfor det er sådan..

Anmeld

1. november 2011

kirsti

Måske har I noget skimmel bag et møbel. Vi var rigtig meget syge bla med hovedpine I en mdr indtil vi fandt ud af der var skimmel bag et møbel og fik det udbedret

Anmeld

1. november 2011

Sucker for love

Strawberry skriver:

Hmm, det eneste jeg kunne komme i tanke om, det er om du har for meget varme på i huset, og dermed får hovedpine af det? Ellers ved jeg ikke hvad det kan skyldes

Der er slet ikke tændt for varmen og vi lufter ud flere timer dagligt 

Anmeld

1. november 2011

Sucker for love

kirsti skriver:

Måske har I noget skimmel bag et møbel. Vi var rigtig meget syge bla med hovedpine I en mdr indtil vi fandt ud af der var skimmel bag et møbel og fik det udbedret

Det tvivler jeg på at det er for vi er lige flyttet ind ind officielt idag og har næsten ingen møbler fået ind endnu så der er ikke rigtig noget det kan være bagved 

Anmeld

1. november 2011

.....

Sucker for love skriver:

Der er slet ikke tændt for varmen og vi lufter ud flere timer dagligt 

Hmm. Så er det lidt et mysterium for mig hvad din hovedpine kan skyldes

Anmeld

1. november 2011

Tvillingemor80

svamp/fugt i ikke kan se. det er mit bedste bud

Anmeld

1. november 2011

Frk. Himmelblå

Sucker for love skriver:

Det tvivler jeg på at det er for vi er lige flyttet ind ind officielt idag og har næsten ingen møbler fået ind endnu så der er ikke rigtig noget det kan være bagved 

Har I fået malet? Eller er der for nyligt gjort andet ved lejligheden?

Jeg tænker, at din hovedpine er en reaktion på noget kemi, du har svært ved at tolerere. 

Anmeld

1. november 2011

Sucker for love

Frk. Himmelblå skriver:

Har I fået malet? Eller er der for nyligt gjort andet ved lejligheden?

Jeg tænker, at din hovedpine er en reaktion på noget kemi, du har svært ved at tolerere. 

Kun på min søns værelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.