Anonym skriver:
Ja det er rigtig men det er ikke særlig rart at få den smækkede lige i hovede når man møder ind om mandagen.
Jeg kan ik flexe og min kæreste går på skole. Han har også taget en del. + da jeg havde ferie og kørte ham ind i vuggestue der var han syg hv. 2. - 3. dag og jeg måtte hente ham. Er bare glad for at jeg ikke var startet på arbejdet der. Børn bliver jo syge også når de starter i vuggestue eller dagpleje.
Jeg er bare rigtig ked af det for jeg gør det jo ikke for at få fri. Igå¨r var der mange på mit arbejde der snakkede om at mange vare misbrugte at de havde børn og så holdt barn syg for at få fri. Det kunne jeg IKKE finde på. Men går og føler mig skyldig alligevel.
Nej det er aldrig rart at høre. Men ja det kan være at chefen bare vil fortælle dig at det kan ske, og ikke at det var en trussel, jeg ville nok snakke med chefen om det, om det var en trussel fordi du fik det altså rigtigt dårligt efter han/hun havde sagt det.
Og nej det er ikke altid nemt, jeg har haft nogle år alene med mine unger, og så er man kun en til at klare det hele, det er ikke sjovt fordi jeg kan ikke lade være med at føle jeg svigtet nogen når jeg bliver hjemme.
Har min første barn sygedag i dag, og hader og ringe og sige " undskyld mit barn er syg" det er så ringe men jeg føler virkelig at jeg svigtet folk, vi er kun 3 til det vi laver og en går allerede kl 14 i dag det vil sige at der er en til at gøre 3 mands job.
æv æv
Anmeld