Autostol...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Fam. Madsen

marhemor skriver:

Jeg synes bare at den virker meget stor, og min datter er jo en lille fis, så er lidt bange for at hun helt drukner i den store stol...

det er den ikke min søn er også en lille en 3 år og 12,5kg og den er ikke for stor til ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Kvist

Jeg har stemt Recaro Young Sport, den har vi selv, og den er vi rigtig glade for.. Og det er bestemt et plus at vi kan bruge den til han ikke skal sidde i en stol mere..

Anmeld

1. november 2011

marhemor

Hmm... svært valg... Tænker videre og håber at der er flere der vil komme med deres bud/erfaringer

Tak til de af jer der har svaret

Anmeld

1. november 2011

Jeia

Har stemt maxi cosi priory, den havde vi i mine forældres bil. I mine svigerforældres havde vi en Britax (rømer bliver solgt i den engelske udgave på færøerne) Ved ikke hvad den hed mere end det, låndte den af en kusine. Min søn sad rigtig godt i begge stole, men selerne i rømeren var meget kortere end i maxi cosi. Så den sidste tid kunne han ikke sidde i stolen med jakke på, og snart han vejede 15 kg skiftede við til 15-36 kg stolen. Maxi cosi brugte vi til han vejede knapt 18 kg.

Så jeg anbefaler maxi cosi

Anmeld

2. november 2011

DitteMarie

Vi har maxi così toby, den nyeste model fra maxi, vi prøvede flere i bilen og det var den der sad bedst fast :-)

Anmeld

2. november 2011

maria_wlt

Jeg ville vælge den der har nakkestøtte inderst  

Anmeld

2. november 2011

Mor til Frederic og Freya

marhemor skriver:

Min datter er 1 år - vejer 8,7 kg og er 74 cm lang.  Nu er det ved at være tid til at komme videre fra baby autostolen  

Hvilken autostol ville I vælge og hvorfor?

Vi havde en 9-18 kg, men valgte at købe en recaro sport 9-36 kg.

Der er en indsats i som gør at små numser sidder rigtig godt i den og H selerne kan række lidt længere end 9-18 kg.

Mange af de andre stole er så brede i deres opbygning - så der kan vores dreng næsten være 1½ gang i breden. Syntes ikke det er optimalt at et barn kan sidde og rutsje fra side til side. Der er en grudn til at racer kører sider i skåle sæder..

Frederic er så godt nok 3 år - men han vejer lige knap 11 kg og er 1 m. Han når aldrig op på de 15 kg som de ellers kræver (15-36).

Anmeld

2. november 2011

Noahmor

marhemor skriver:

Min datter er 1 år - vejer 8,7 kg og er 74 cm lang.  Nu er det ved at være tid til at komme videre fra baby autostolen  

Vi har en Maxi cosi Axix og den er vi superglade for, for den kan dreje, så man ikke skal krtavle ind i bilen for at spænde barnet fast. 

Og vi valgte at købe den på en engelsk hjemmeside, så gav kun 1300 istedet for 2700 og de kom indenfor en uge. (bestilte en til hver bil) 

Anmeld

2. november 2011

MorEllen

marhemor skriver:

Vi har en Maxi cosi priori og vi er meget tilfreds med den. Det eneste minuset er at den vi har er vender forover. Sikkerhedsmessig er der jo ingen tvivl om at det er de stole er vender bagud der er bedst. Vi valgte den fordi Marie alltid brokket sig sådan da vi var uda at køre, og vi kører ret meget. Nu hvor hun sidder forovervendt så brokker hun sig slet ikke, så det tyder jo på at hun er meget glad for den 

Anmeld

2. november 2011

Chr-Hei

Vores baby-autostol er en recaro og vi har IKKE været tilfreds med den.. Sikkerheden er helt sikkert iorden i den men vil ike anbefale den..

Vi har faktisk købt en cybex som den næste autostol.. Anbefalede de MEGET i babysam ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.