Autostol...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken én stol skal jeg vælge og hvorfor??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.491 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. november 2011

marhemor

Min datter er 1 år - vejer 8,7 kg og er 74 cm lang.  Nu er det ved at være tid til at komme videre fra baby autostolen  

Hvilken autostol ville I vælge og hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Toshiba

marhemor skriver:

Min datter er 1 år - vejer 8,7 kg og er 74 cm lang.  Nu er det ved at være tid til at komme videre fra baby autostolen  

Jeg har Concord  Så kan ikke råde dig til dine valg i afstemning - da jeg ikke har haft dem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. november 2011

Janni.

marhemor skriver:

Har stemt blankt da jeg ikke kan rådgive dig, men hvilket mærke har i nu? og er i glade for det? Hvis ja - hvorfor så ikke forsætte i det mærke? 

Anmeld

1. november 2011

Fam. Madsen

vi har en Recaro young sport.

og vi er super glad for den den går fra 9-36kg og det synes jeg er et stort plus. 

Anmeld

1. november 2011

Maja_4000

Vi har en Römer King Plus Jet .. Er super glad for den ! Har dog ikke prøvet andre , men ville i hvert fald ikke skifte den ud :b 

Anmeld

1. november 2011

LR85

Vi har den fra bilka (kan ikke huske hva den hedder). 

Den har vundet TÆNK's test de sidste 2 år og er billigst

Anmeld

1. november 2011

marhemor

Vi har en maxi cosi nu, og den hælder jeg også lidt til, men alligevel så synes jeg jo også at de andre smarte... men i  bund og grund er der jo ikke den kæmpe store forskel...??

Anmeld

1. november 2011

marhemor

Fam. Madsen skriver:

vi har en Recaro young sport.

og vi er super glad for den den går fra 9-36kg og det synes jeg er et stort plus. 

Jeg synes bare at den virker meget stor, og min datter er jo en lille fis, så er lidt bange for at hun helt drukner i den store stol...

Anmeld

1. november 2011

Maja88

vi skal have

maxi cosi axiss..

Anmeld

1. november 2011

An&Jo

jeg havde en maxi cosi cabriofix som den første stol til min søn, og vælger akkurat den samme stol igen næste gang jeg skal have baby..

da han blev for stor til den købte jeg en rømer king plus 9-18kg og vil ikke bytte den for noget.. min søster har recaro young sport, og den har min søn prøvet at sidde i, men han sidder uden tvivl bedst i sin rømer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.