Fødende mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Noahmor

gravid20 skriver:

Dagens optur.. FANTASTISK video !  

http://www.seher.no/836697/dagfinn-lyngbo-gjennomgikk-fodsel

Tak for dagens grin. 

Men tror sgu at hvis der er var nogen der havde optaget mig, da jeg fødte, så var jeg heller ikke så stille som den kvinde i indslaget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

SussieThyssen

Camulla skriver:

Åhh, det var sjovt! Forstod dog ingenting af hvad de sagde... Skulle han forestille at have lige så ondt som en kvinder der føder?

Ja..han blev udsat for elektrisk stimuli af muskulaturen i maveregionen i bølger og af stigende styrke, som en kvinde også bliver.
Den kvinde, der prøver det af i starten havde født 3 børn, så hun vurderede styrken for begyndende veer til 20..mellemstadiet til 40 og endelig selve den sidste del af en normal fødsel til 60 i muskel og smertestyrke.

Hehe..og som man så og hørte, så fattede han ikke kvinder kunne holde til det

Også lidt komisk, da de ikek kunne dy sig for at give ham lidt helium i masken, bare for at drille

Anmeld

2. november 2011

baby012

SussieThyssen skriver:

Det er SÅ genialt.
Alle unge mænd skulle prøve det når de bliver omkring 16 år..så ville de helt sikkert fare lidt mere med forsigtighed omkring prævention

Jeg har set den før..men synes stadig, det er herresjovt

Kærligst
Sussie

syns i det hele taget det bude være en mulighed for alle kommende fædre at de skulle prøve sådan en tror det ville gavne dem under selve fødslen at de på en måde havde prøevet det på egen krop

Anmeld

2. november 2011

Nina Amelia

Nice

Anmeld

2. november 2011

M (:

gravid20 skriver:

Dagens optur.. FANTASTISK video !  

http://www.seher.no/836697/dagfinn-lyngbo-gjennomgikk-fodsel

Hahaha  

Elsker at han næsten tuder, og råber, og da det så er ovre er overskudsagtig nok til at sige "det er næsten ligeså slemt som at få et spark i kuglerne" ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.