Fødende mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. november 2011

baby012

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Sucker for love

ahahahaha 

Anmeld

1. november 2011

VIPpigen

Nøj hvor godt..... Jeg sidder og tuder af grin

Anmeld

1. november 2011

Dansker I Holland

griner

Anmeld

1. november 2011

Camulla

gravid20 skriver:

Dagens optur.. FANTASTISK video !  

http://www.seher.no/836697/dagfinn-lyngbo-gjennomgikk-fodsel

Åhh, det var sjovt! Forstod dog ingenting af hvad de sagde... Skulle han forestille at have lige så ondt som en kvinder der føder?

Anmeld

1. november 2011

Sucker for love

Camulla skriver:

Åhh, det var sjovt! Forstod dog ingenting af hvad de sagde... Skulle han forestille at have lige så ondt som en kvinder der føder?

den der ting de gav ham på gør at han føler at han har veer - det var det jeg opfattede 

Anmeld

2. november 2011

baby012

Camulla skriver:

Ja han skal være med i et eksperiment, den der ting de sætter på maven svare til de muskel spændinger/smerter vi får under en fødsel.

som du kan se så klare kvinden det uden det store besvær, imens manden knapt kan stå på sine ben bare ved de første volt

det er da vist meget godt det er kvinder der skal sørge for at der bliver født børn, for det er mænd da ikke i stand til, prøv at forestil jer hvordan han ville se ud hvis han samtidig skulle presse et barn ud  

Anmeld

2. november 2011

Jonatansmor

Har smidt den på kærestens væg - han mener jo vi skal have et utal af unger, jeg har sagt at det sker når han føder dem

Anmeld

2. november 2011

baby012

Jonatansmor skriver:

Har smidt den på kærestens væg - han mener jo vi skal have et utal af unger, jeg har sagt at det sker når han føder dem

Anmeld

2. november 2011

SussieThyssen

gravid20 skriver:

Dagens optur.. FANTASTISK video !  

http://www.seher.no/836697/dagfinn-lyngbo-gjennomgikk-fodsel

Det er SÅ genialt.
Alle unge mænd skulle prøve det når de bliver omkring 16 år..så ville de helt sikkert fare lidt mere med forsigtighed omkring prævention

Jeg har set den før..men synes stadig, det er herresjovt

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.