Forsøg med frosne æg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Nessie

Anonym skriver:

Vi har nu besluttet at vores 3 fryse æg skal have en chance. De er froset ned sammen så det gir os EN eneste chance for endnu en guldklump. Puha hvor gør det os nervøse.

Vi har ikke pengene til at betale os ud af endnu en behandling, så det må blive skæbnen der bestmmer om vi skal beriges med endnu et stykke guld.

Jeg er fra idag gået i gang med at forberede min krop til at tage imod et guld æg. Startet på gravitamin, og gået på kur. Jeg vejer 5 kg for meget i forhold til min normalvægt og vil gerne tabe dem først, så det ihvertfald ikke skal være det der gør det ikke lykkedes.

Så jeg tror vi tilmelder os et forsøg i januar eller februar, hvis det så lykkedes vil der blive 2 år mellem vores børn, hvilket jeg syntes er en fin aldersforskel.

Med 3 æg, har I også en rigtig god chance

Håber for jer, at det lykkes, og rigtig god idé at forberede kroppen med vitaminer. Vi brugte også akupunktur, da vi var i den behandling, der gav os Daniel

Pøj pøj med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Med 3 æg, har I også en rigtig god chance

Håber for jer, at det lykkes, og rigtig god idé at forberede kroppen med vitaminer. Vi brugte også akupunktur, da vi var i den behandling, der gav os Daniel

Pøj pøj med det

Tusind tak, vi krydser også hvad krydses kan.

Jeg tog også vitaminer i tiden op til sidste gang. Tror bestemt det hjælper.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.