Syg og sove ude??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Happiness

Nessie skriver:

Daniel sover altid til middag i barnevognen. Har han været syg eller det har været mega dårligt vejr, så har vi stillet ham i havestuen, med vinduet åbent.

Tror ikke det gør noget at de får frisk luft, bare de ikke bliver kolde

God bedring med ham

Tak!

Han har også sovet ude i 2 dage mens han var syg. Det er bare først nu jeg kom i tanke om han overhovedet havde godt af det... Men han er ikke kold, og kigger mange gange til ham... Jeg er sikkert møg irriterende, at jeg kommer til at vække det lille pus, fordi jeg liiiige skal mærke ham i nakken igen... Men han sover da videre... hehe...

Men det lyder til at det er ok Så lader jeg ham sove videre derude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Nessie

Happiness skriver:

Tak!

Han har også sovet ude i 2 dage mens han var syg. Det er bare først nu jeg kom i tanke om han overhovedet havde godt af det... Men han er ikke kold, og kigger mange gange til ham... Jeg er sikkert møg irriterende, at jeg kommer til at vække det lille pus, fordi jeg liiiige skal mærke ham i nakken igen... Men han sover da videre... hehe...

Men det lyder til at det er ok Så lader jeg ham sove videre derude.

He he, ja man kan bruge utrolig meget tid på at tjekke de små

Selvom Daniel er 2 år nu, så glemmer jeg stadig lige at trække vejret, hvis jeg ikke kan høre ham ånde, eller se dynen bevæge sig, når jeg kigger ind til ham  Det bliver nok aldrig anderledes

Anmeld

1. november 2011

Happiness

Nessie skriver:

He he, ja man kan bruge utrolig meget tid på at tjekke de små

Selvom Daniel er 2 år nu, så glemmer jeg stadig lige at trække vejret, hvis jeg ikke kan høre ham ånde, eller se dynen bevæge sig, når jeg kigger ind til ham  Det bliver nok aldrig anderledes

Det håbede jeg ellers forsvandt lidt i takt med de blev ældre, og man blev mere vant til sin nye rolle...  For nøj man har jo lyst til at prikke til ungen indtil han bevæger sig (og er vist kommet til det et par gange )

Anmeld

1. november 2011

Nessie

Happiness skriver:

Det håbede jeg ellers forsvandt lidt i takt med de blev ældre, og man blev mere vant til sin nye rolle...  For nøj man har jo lyst til at prikke til ungen indtil han bevæger sig (og er vist kommet til det et par gange )

He he he  Det har vi også gjort  Hos os prøver manden at være cool, men han er totalt kylling når Daniel er syg, og det var da helt slemt, da han skulle opereres, da sov han næsten ikke natten inden

Altså, det bliver da bedre, jo større de bliver, men jeg tror ikke at man helt kan slippe for det der lille gib, hvis de ikke med det samme mumler eller snorker, når man kigger ind til dem (eller prutter, det gø Daniel tit, og så må jeg skynde mig ud inden jeg vækker ham ved at grine )

Anmeld

1. november 2011

Happiness

Nessie skriver:

He he he  Det har vi også gjort  Hos os prøver manden at være cool, men han er totalt kylling når Daniel er syg, og det var da helt slemt, da han skulle opereres, da sov han næsten ikke natten inden

Altså, det bliver da bedre, jo større de bliver, men jeg tror ikke at man helt kan slippe for det der lille gib, hvis de ikke med det samme mumler eller snorker, når man kigger ind til dem (eller prutter, det gø Daniel tit, og så må jeg skynde mig ud inden jeg vækker ham ved at grine )

Puha, det må da være endnu værre med en operation

Stig blev også lidt bleg i går aftes, da Lukas bare fik det rigtig skidt! Men ellers klarer han det nu lidt bedre end jeg!

Hvor sødt at han prutter i søvne... Ja så skal man passe på ikke at grine så man vækker ham

Anmeld

1. november 2011

camillakrath

Happiness skriver:

Han er da rigtig ramt! Stakkels pus!

Lukas har ondt i halsen, feber og hoster lidt. Jeg havde det hele sidste uge, og er først ved at komme på toppen nu  Så håber han klarer det lidt bedre end mig!

Synes bare det er så synd. Igår græd jeg helt over det

Anmeld

1. november 2011

Nessie

Happiness skriver:

Puha, det må da være endnu værre med en operation

Stig blev også lidt bleg i går aftes, da Lukas bare fik det rigtig skidt! Men ellers klarer han det nu lidt bedre end jeg!

Hvor sødt at han prutter i søvne... Ja så skal man passe på ikke at grine så man vækker ham

Det var bestemt ikke sjovt da han skulle opereres, og det var endda bare en lille operation. Men bare det at se ham kæmpe imod narkosen, det var rigtig hårdt.

Han er så sjov når han sover, han både prutter og snakker i søvne. Tit er det noget værre sludder, men ind i mellem kommer der forståelige ord. Den ene aften var det f.eks. katten han kaldte på, og jeg troede hun var gået ind på hans værelse, men ikke skyggen af en kat, og drengen sov

Anmeld

1. november 2011

Happiness

camillakrath skriver:

Synes bare det er så synd. Igår græd jeg helt over det

Det var jeg også meget tæt på! Man kan jo se de har det så skidt, og de er så hjælpeløse!

Anmeld

1. november 2011

Happiness

Nessie skriver:

Det var bestemt ikke sjovt da han skulle opereres, og det var endda bare en lille operation. Men bare det at se ham kæmpe imod narkosen, det var rigtig hårdt.

Han er så sjov når han sover, han både prutter og snakker i søvne. Tit er det noget værre sludder, men ind i mellem kommer der forståelige ord. Den ene aften var det f.eks. katten han kaldte på, og jeg troede hun var gået ind på hans værelse, men ikke skyggen af en kat, og drengen sov

Puha nej, det må da også have været svært for ham. Han kan jo ikke forstå hvad den der maske skulle

Hihi hvor sødt altså! Men det er da til at blive forvirret over, når han sådan snakker tydeligt

Anmeld

1. november 2011

camillakrath

Happiness skriver:

Det var jeg også meget tæt på! Man kan jo se de har det så skidt, og de er så hjælpeløse!

Hvor gammel er din søn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.