Syg og sove ude??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.608 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Happiness

Min lille Lukas-fis er syg med feber og ondt i halsen.

Må han godt sove ude i barnevognen? Han kommer ned i en duni duo pose med ulddyne i, og har hue, vanter og flecetrøje på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

camillakrath

Happiness skriver:

Må han godt sove ude i barnevognen? Han kommer ned i en duni duo pose med ulddyne i, og har hue, vanter og flecetrøje på.

Jeg kigger med. Benjamin er også syg for første gang

Anmeld

1. november 2011

Happiness

camillakrath skriver:

Jeg kigger med. Benjamin er også syg for første gang

Helt iorden. Lukas sover nu ude i vognen, men blev pludselig i tvivl om det overhovede er en god ide...

Men han sover bare så dårligt indenfor om dagen, og han har jo brug for søvn for at få det bedre...

Synes du ikke det er hårdt at se ham syg? Håber det kun er første gang at det gør så "ondt"!

Anmeld

1. november 2011

camillakrath

Happiness skriver:

Helt iorden. Lukas sover nu ude i vognen, men blev pludselig i tvivl om det overhovede er en god ide...

Men han sover bare så dårligt indenfor om dagen, og han har jo brug for søvn for at få det bedre...

Synes du ikke det er hårdt at se ham syg? Håber det kun er første gang at det gør så "ondt"!

Jeg synes det er SÅ hårdt. Og måske især fordi det er første gang. Han er så færdig og ked af det

Anmeld

1. november 2011

Happiness

camillakrath skriver:

Jeg synes det er SÅ hårdt. Og måske især fordi det er første gang. Han er så færdig og ked af det

Århhh lille pus! Hvad fejler han?

Anmeld

1. november 2011

Nadia&Daniel

Happiness skriver:

Laura sover altid ude - både når hun er rask og syg. Hun kan slet ikke sove inde, undtagen om natten.. Men tænker meget på, hvad hun skal have på og ikke på

Anmeld

1. november 2011

camillakrath

Happiness skriver:

Århhh lille pus! Hvad fejler han?

Jamen han har feber, ondt i halsen, har masser af slim og er snottet. Og rigtig hård mave. Alt har bare ramt ham!

Hvad med din søn?

Anmeld

1. november 2011

Nessie

Daniel sover altid til middag i barnevognen. Har han været syg eller det har været mega dårligt vejr, så har vi stillet ham i havestuen, med vinduet åbent.

Tror ikke det gør noget at de får frisk luft, bare de ikke bliver kolde

God bedring med ham

Anmeld

1. november 2011

Happiness

Nadia&Daniel skriver:

Laura sover altid ude - både når hun er rask og syg. Hun kan slet ikke sove inde, undtagen om natten.. Men tænker meget på, hvad hun skal have på og ikke på

Lukas kan nemlig heller ikke rigtigt sove indenfor. Og tænker jo at søvnen er ret vigtig for at han får kræfter til at komme ovenpå igen.

Tjekker så mange gange om han nu er ok, og mærker ham i nakken og sådan. Han er helt fin tempereret, så håber da det er ok.

Anmeld

1. november 2011

Happiness

camillakrath skriver:

Jamen han har feber, ondt i halsen, har masser af slim og er snottet. Og rigtig hård mave. Alt har bare ramt ham!

Hvad med din søn?

Han er da rigtig ramt! Stakkels pus!

Lukas har ondt i halsen, feber og hoster lidt. Jeg havde det hele sidste uge, og er først ved at komme på toppen nu  Så håber han klarer det lidt bedre end mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.