NinaSophia. skriver:
Jeg er tudefærdig! Vanessa har i 5 gange været vågen mindst hver time om natten. Hun får 5-6 flasker om natten?!!?
Hun er 5 mdr og 11 dage? Er det endnu et tigerspring igen ?
Ved ik om det er 26 ugersspringet ud fra hendes alder?
Hun vågner efter en time når hun er kommet i seng, og får sutten og sover så igen nogle få timer. Og så starter helvedet.. Hun sover i øjeblikket hos os, pga alt det her, normalt er hun i egen seng der står i soveværelset..
Hun får 3 gange mod og spiser rigtig godt om aftenen og mælk inden putning.
Håber virkelig i har nogle råd / erfaringer inden jeg er
Helt udkørt, tuder når hun vågner gentagende gange for jeg er
Så træt
Hjælp 
Ved du hvad, min datter er begyndt at gøre det samme med at vågne vildt mange gange om natten og får flasake hvergang. Hun er også 5 mdr.
Ringede så til min sp igår og hun sagde at når hun vågner skal hun IKKE have flaske. Max en flakse om natten . for problemet er at de finder det super hyggeligt at vågne om natten og få mad - og nu er min pige ved at være så stor at hun skal vide at om natten spiser man ikke. Der sover man. Kunne være du skulle prøve det samme med at skære ned på flaskerne, det er jo slet ikk sikkert hun er sulten, men egentlig bare synes det er hyggeligt. 
Så når hun vågner om natten, så giv hende sutten. Og så må hun gerne være lidt utilfreds, så giver du hende bare sutten igen, og bliver ved sådan indtil hun sover. Det bliver hårdt, men godt i længden. Kan alderede se forbedringer med min pige. 
Anmeld