Hvad sker der? Jeg mangler råd og trøst :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. november 2011

twiggi

Jeg er tudefærdig! Vanessa har i 5 gange været vågen mindst hver time om natten. Hun får 5-6 flasker om natten?!!?

Hun er 5 mdr og 11 dage? Er det endnu et tigerspring igen ?
Ved ik om det er 26 ugersspringet ud fra hendes alder?

Hun vågner efter en time når hun er kommet i seng, og får sutten og sover så igen nogle få timer. Og så starter helvedet.. Hun sover i øjeblikket hos os, pga alt det her, normalt er hun i egen seng der står i soveværelset..

Hun får 3 gange mod og spiser rigtig godt om aftenen og mælk inden putning.

Håber virkelig i har nogle råd / erfaringer inden jeg er
Helt udkørt, tuder når hun vågner gentagende gange for jeg er
Så træt

Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

twiggi

Hun har siden hun var 4 mdr sovet igennem og ellers max 1 flaske om natten kl 5, ved sjældne tilfælde..

Anmeld

1. november 2011

Cookiemonsteret

Jeg tænker at hun måske er ved at få tænder ?  

Anmeld

1. november 2011

twiggi

Cookiemonsteret skriver:

Jeg tænker at hun måske er ved at få tænder ?  

Sp sagde at de "burde" være hævet og ømme.. De ser ikke anderledes ud end de plejer, men kan ikke rigtig få lov at se dem uden hun bliver gal.. Må lige se igen under næste pudsletid.. Havde godt tænkt det, men burde hun ikke også være umulius om dagen??

Anmeld

1. november 2011

Rsa

Først vil jeg lige give dig en  'er....

Det er skide hårdt når det står på, men der er altid en logisk forklaring når de små pludselig ændre deres mønster.

Det kan være tænder, det kan også være tigerspring.
Det kan være der for tiden sker meget i hendes bevidsthed og udvikling, som gør hende urolig om natten.Det er jo søvnen de kære små får bearbejdet alle de indtryk de får i løbet af dagen...

Tænker ikke at hun behøver 5-6 flasker om natten, når hun kun plejer at få en... Spiser hun mos og grød i løbet af dagen? Ellers kan det også være, at det er det hun fortæller hun er klar til, idet hun måske ikke bliver mæt i dagtimerne. Om ikke andet kan det også være generende for dte lille barn at få mad om natten, da maden så efterfølgende skal bearbejdes og det kan give uro.
Så når hun pludselig får mere mad end hun plejer, kan det måske også være en af grundene - det skyldes nok en blanding af det hele...

I de perioder trøster jeg mg selv med, at det bare er en fase der går over igen!

Anmeld

1. november 2011

Maja_4000

Jeg tænker også tænder .. Caroline er umulig om natten , når hun får tænder .. Men om dagen er der ikke rigtig noget

Anmeld

1. november 2011

Cookiemonsteret

NinaSophia. skriver:

Sp sagde at de "burde" være hævet og ømme.. De ser ikke anderledes ud end de plejer, men kan ikke rigtig få lov at se dem uden hun bliver gal.. Må lige se igen under næste pudsletid.. Havde godt tænkt det, men burde hun ikke også være umulius om dagen??

Min datter var ikke hævet, jeg havde 5 dage hvor hun var helt umulig om natten og Pludselige på 6. dage var der en tand  

Anmeld

1. november 2011

twiggi

Rsa skriver:

Først vil jeg lige give dig en  'er....

Det er skide hårdt når det står på, men der er altid en logisk forklaring når de små pludselig ændre deres mønster.

Det kan være tænder, det kan også være tigerspring.
Det kan være der for tiden sker meget i hendes bevidsthed og udvikling, som gør hende urolig om natten.Det er jo søvnen de kære små får bearbejdet alle de indtryk de får i løbet af dagen...

Tænker ikke at hun behøver 5-6 flasker om natten, når hun kun plejer at få en... Spiser hun mos og grød i løbet af dagen? Ellers kan det også være, at det er det hun fortæller hun er klar til, idet hun måske ikke bliver mæt i dagtimerne. Om ikke andet kan det også være generende for dte lille barn at få mad om natten, da maden så efterfølgende skal bearbejdes og det kan give uro.
Så når hun pludselig får mere mad end hun plejer, kan det måske også være en af grundene - det skyldes nok en blanding af det hele...

I de perioder trøster jeg mg selv med, at det bare er en fase der går over igen!

Tusind tak, det varmer.. Og ja det er mega hårdt.. Pyyyh..

Siger også til mig selv at det snart går over..

Hun spiser mos og grød 3 gange om dagen..

Hvad mente du mht mad vs. søvn ?

Tak for et dejligt svar

Anmeld

1. november 2011

twiggi

Maja_4000 skriver:

Jeg tænker også tænder .. Caroline er umulig om natten , når hun får tænder .. Men om dagen er der ikke rigtig noget

Det lyder som vanessa, håber hvis det er en tand, at den så snart kommer..

Anmeld

1. november 2011

twiggi

Cookiemonsteret skriver:

Min datter var ikke hævet, jeg havde 5 dage hvor hun var helt umulig om natten og Pludselige på 6. dage var der en tand  

Håber det er det samme for vanessa og pludselig er den det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.