Kloster skriver:
Guddd... Troede kun det var mig..........
Jeg laver også lister og jeg skriver alt ned. Elsker min kalender. Blev faktisk rådet til at skrive ting ned i min mobil, men det er slet ikke nok for mig. Tænk hvis den går død ell løber tør for strøm, når jeg skal kigge mine planer... Så jeg dobbelt-skriver alt 
Jeg har vores 5 ønskesedler til at ligge på min com hele tiden. Så reducere jeg i den nogle gange om året. Især op til fødselsdage og jul. Men især min bliver reduceret tit. Sætter også billeder og priser på...
I køkkenet har jeg en stor metaltavle, hvor jeg skriver hele ugens aktiviteter for os alle 5 op, ugens fødselsdage, madplan og mine arbejdstider.
Jeg har notater på min mobil, på hvad jeg vil have af Nilens Jord, i rækkefølge, farver og nr på produktet.
Jeg skriver op hvar dag, hvad jeg vejer.
Har en apps på min mobil, der hjælper mig til at drikke 8 glas vand om dagen.
Jeg vil nok sige, jeg er blevet bedre til at ikke lave så mange lister mere, men jeg skriver stadig alt op i min kalender..
Det lyder som en smart app!! Desværrer er min telefon ikke så fancy at den kan det men jeg må huske det, hvis jegnogensinde bliver moderne nok til sådan en mobil!