Lister!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Haha Anne, ja jeg kender dig jo, men jeg er lidt ligesom dig, jeg har også et par lister igang.

Min Ønskeliste

Alfreds Ønskeliste

Julegaver - hvad jeg skal give hvem

USA liste: hvad jeg gerne vil købe/finde derovre

USA liste: hvad vi skal huske at medbringe til flyturen (til Alfred), og hvad der i det hele taget skal gøres klar, købes ind og pakkes til turen.

Indkøbslister (eller dosmerseddel om man vil)

Hehe, forberedelsen til en rejse har sin charme - især listerne over hvad man skal huske!! Jeg laver lister over pakning selvom vi bare skal i sommerhus en weekend.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Livas mor

Jeg er også sådan et menenske, jeg laver lister og sedler overalt.. Lige pt. har jeg:

Huskeliste 1: Til Livas fødselsdag med dp fredag

Huskeliste 2: Til Livas fødselsdag med familie søndag

Ønskeliste 1: Hele familiens ønsker

Ønskeliste 2: Alle de gaver jeg har nået at købe til jul

Indkøbsliste: Over alle de ting der skal handles i ugens løb

BA-liste: Om hvor langt jeg hver dag skal nå med mit BA-projekt

osv. osv.. Alt struktureres herhjemme

Anmeld

2. november 2011

MorDk

Lister er fantastiske!!!! Dog er jeg faldet lidt af på den hihi men det er nok også meget sundt for mig *S*

Anmeld

2. november 2011

AnneBJ

MorDk skriver:

Lister er fantastiske!!!! Dog er jeg faldet lidt af på den hihi men det er nok også meget sundt for mig *S*

Haha ja det kunne være man skulle prøve det!

Anmeld

2. november 2011

stm2812

AnneBJ skriver:

Der må være andre "liste-mennesker" end mig herinde! Altså dem, som også skriver en liste om "alt" de skal foretage sig Hvilke lister har DU gang i lige nu?

Jeg har følgende:

- Diverse projekter jeg gerne vil prøve/nå inden min barsel er slut 
- Huskeliste til Ikea på lørdag 
- Almindelig indkøbsseddel 
- Julegaveliste (hvad jeg skal give til hvem) 
- Ønskeseddel 

Haha det lyder alt for bekendt det der. Jeg skriver også MEGET gerne lister. da jeg skulle holde dåb for den bette var jeg oppe på 6 forskellige lister omkring hvad der var købt, hvad der skulle købes, mad, hvordan det sku forgå osv, osv. Er altid så bange for at glemme et eller andet.

Anmeld

2. november 2011

AnneBJ

stm2812 skriver:

Haha det lyder alt for bekendt det der. Jeg skriver også MEGET gerne lister. da jeg skulle holde dåb for den bette var jeg oppe på 6 forskellige lister omkring hvad der var købt, hvad der skulle købes, mad, hvordan det sku forgå osv, osv. Er altid så bange for at glemme et eller andet.

Hehe og nogle gange laver jeg faktisk en liste over, hvilke lister jeg har ... Fx til barnedåb - liste over mad, liste over gæster, liste over ønsker osv... og en liste hvor alle listernes "navn" stod på.. oh my - gud ved om man skulle tale med nogen om det?

"Hej, jeg hedder Anne - jeg er afhængig af lister!"

Anmeld

2. november 2011

SussieThyssen

AnneBJ skriver:

Der må være andre "liste-mennesker" end mig herinde! Altså dem, som også skriver en liste om "alt" de skal foretage sig Hvilke lister har DU gang i lige nu?

Jeg har følgende:

- Diverse projekter jeg gerne vil prøve/nå inden min barsel er slut 
- Huskeliste til Ikea på lørdag 
- Almindelig indkøbsseddel 
- Julegaveliste (hvad jeg skal give til hvem) 
- Ønskeseddel 

Ja og nej.
Selvfølgelig har jeg julegave- og fødselsdagsgavelister, samt ønskelister af samme.
Det bliver jeg ganske enkelt nødt til, da vi har et hav af fødselsdage oven i julegaverne i min familie, og hvis jeg ikke skiller tingene ad, så går der helt ged i den.

Jeg bruger også lister, hvis der er vigtige begivenheder vi skal afholde, flytte og den slags.

Jeg har en "To do"-liste med P-ting, som jeg kalder dem..altså praktiske ting, der skal laves i huset..du ved, sætte en hylde op, male en væg og sådan noget..ting som jo skal laves i et hjem, men som man ikke lige har tid til her og nu.

Og så har jeg min kalender, som jeg ikke kan undvære med de ting vi skal.

Men ellers så nej.
Jeg laver aldrig indkøbslister eller den slags ellers, med mindre det er min mand der skal handle, for han kan jo ikke se inde i mit hovede, hvad vi mangler.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. november 2011

_-Kathrine-_

Hej, jeg hedder Kathrine og jeg skriver riiiiiiiiiiigtig mange lister!

Indkøbsseddel
Madplan
Rengøringsplan
Ugeplan-hvad skal der ske, og jeg skal helst vide det i GOD tid, ellers bliver jeg helt forvirret(hmmm.. Autist??!)
Julegaveindkøb
Juleønsker til mig, villads og min mand
Mødregruppeplan, hvad skal der købes ind til det?
Liste over hvor mange penge vi har efter alt er betalt

Jeg kunne blive ved!!!!

Anmeld

2. november 2011

_-Kathrine-_

AnneBJ skriver:

Hehe og nogle gange laver jeg faktisk en liste over, hvilke lister jeg har ... Fx til barnedåb - liste over mad, liste over gæster, liste over ønsker osv... og en liste hvor alle listernes "navn" stod på.. oh my - gud ved om man skulle tale med nogen om det?

"Hej, jeg hedder Anne - jeg er afhængig af lister!"

Eeeeejj.. Ja, lister til barnedåben... Tror jeg skrev 20 lister med gæsternes navne på - voksen/barn/barnestol/spise eller ikke spise buffet... Hold kæft manden var ved at blive idiot til sidst!

Anmeld

2. november 2011

AnneBJ

SussieThyssen skriver:

Jeg laver aldrig indkøbslister eller den slags ellers, med mindre det er min mand der skal handle, for han kan jo ikke se inde i mit hovede, hvad vi mangler.

Men hvor ville det være smart hvis de kunne! Af samme grund er jeg altid med når der skal handles. Jeg skriver ikke sådan noget som mælk og rugbrød på, men når jeg fx har brugte det sidste staniol, den sidste vådserviet eller lignende, noterer ejg det, for ellers når jeg at glemme det.

Praktiske ting har jeg i hovedet, men burde måske lave en liste! De praktiske ting jeg skal lave, bliver nemlig ordnet ret hurtigt, så nu er der "putte babytøj på loftet", "putte ledninger i kabelbakker" og diverse andre baby-sikringsting på listen, som min kæreste skal stå for - han kunne muligvis have gavn af en liste, for at overskue projekternes omfang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.