Skemad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

MelikkazMoar

Anonym skriver:

ja hvornår?

hun har lige en uge inden 5 måneder.. fordi jeg fik 'maler i opgangen' så hun ville absolut ikke have min mælk.. og noget skulle min prinsesse jo ha at spise..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

1012lmp

Anonym skriver:

Hvordan gik det, var de interesseret i det og hvordan klarede deres maver det?

Deres maver klarede det helt fint... Der var slet ingen problemer der... men igen de var også nogle basser på 8 kg så de kunne sagtens tåle det

Anmeld

1. november 2011

Sara.

Min søn startede da han ca var 4 mdr... han var klar og det er gået rigtig fint....

Min datter begyndte vi først at gi da hun nærmede sig de 6 mdr... men først da hun fik en kold tyrker 9 mdr gammel (ikke mere bryst) gad hun andet mad.

Jeg vil mene man skal starte når barnet er parat, og dette er efter min mening meget individuelt fra barn til barn, og evt i samråd med sundhedsplejersken

Anmeld

1. november 2011

Sara.

1012lmp skriver:

Deres maver klarede det helt fint... Der var slet ingen problemer der... men igen de var også nogle basser på 8 kg så de kunne sagtens tåle det

Børns vægt har vel ikke noget af gøre med om de kan tåle mad tidligt? eller hvad :-)

Min dreng har altid været rimelig spinkel, men han spiser meget og har altid gjort det :-)

Anmeld

1. november 2011

Jeia

Min søn var 4,5 mdr, da vi startede, det var i samråd med spj. Han var meget sulten.

Min datter var 5,5 mdr, hun var så klar, og spiste rigtig godt.

Anmeld

2. november 2011

1012lmp

lærkes_mor skriver:

Børns vægt har vel ikke noget af gøre med om de kan tåle mad tidligt? eller hvad :-)

Min dreng har altid været rimelig spinkel, men han spiser meget og har altid gjort det :-)

Ja men tænker lidt (ved det ikke) at de har nemmere ved at fordøje det eftersom de har lidt mere at stå imod med...

Ved det ikke bare en tanke..

Anmeld

3. november 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

hat stemt 5,5 månede, vi startet lidt sent , men storm er os født i 33+3..

Ja så kan de jo være lidt "bagud", hvilket din jo egentlig ikke var

Anmeld

3. november 2011

Anonym trådstarter

MelikkazMoar skriver:

hun har lige en uge inden 5 måneder.. fordi jeg fik 'maler i opgangen' så hun ville absolut ikke have min mælk.. og noget skulle min prinsesse jo ha at spise..

Haha kan nok gætte mig til hvad du mener

Men så var det da heldigt at hun også havde en god alder til at starte

Anmeld

3. november 2011

Pige2009

Anonym skriver:

ja hvornår?

Laura var 5 mdr. inden vi så småt begyndte på skemad Hun blev fuldammet ind til da

Anmeld

3. november 2011

Anonym trådstarter

lærkes_mor skriver:

Min søn startede da han ca var 4 mdr... han var klar og det er gået rigtig fint....

Min datter begyndte vi først at gi da hun nærmede sig de 6 mdr... men først da hun fik en kold tyrker 9 mdr gammel (ikke mere bryst) gad hun andet mad.

Jeg vil mene man skal starte når barnet er parat, og dette er efter min mening meget individuelt fra barn til barn, og evt i samråd med sundhedsplejersken

Ja man må vel se efter om de er interesserede, ellers er der jo ingen grund til at starte, man skal jo ikke presse de små Måske lidt når de er 9 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.