sut - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

ano14316

Jonatansmor skriver:

Her fik drengen sutten, da amningen var etableret. Sutten kan være den rendyrkede ondskab, hvis man overbruger den.

Herhjemme er reglen, at sutten bliver brugt når man skal sove, er syg eller lige har slået sig (Ikke piv-piv-jeg-har-lidt-av, men jeg har ONDT mor!)

Fordelen i de sutter, er at de kan være med til at berolige en lille sjæl der i et kort sekund mangler lidt tryghed.

Brug de ortodontiske, dem med den flade dut - de andre kan være med til at give skæve tænder og jeg ved ikke hvad.

Okay.. 

Vil du så mene at man skal give sutten hvergang han skal sove, eller kun hvis han ikke kan falde til ro uden.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Jonatansmor

ano14316 skriver:

Okay.. 

Vil du så mene at man skal give sutten hvergang han skal sove, eller kun hvis han ikke kan falde til ro uden.. 

Herhjemme har drengen adskillige sutter liggende i sengen og sin barnevogn, han får en når han bliver puttet og så ligger de resterende så han kan finde den om natten

Anmeld

1. november 2011

AndreasMor84

ano14316 skriver:

Okay.. 

Vi gir den kun hvis han er ked af det.. men han gider heller ik altid have den, så det er så nemt

Anmeld

1. november 2011

Janni.

Her får han den hvis han er helt umulig at trøste, om natten hvis han vågner, eller hvis han be'r om den når han skal sove. Det er lidt forskelligt om han vil have den dér. 

Han har den ikke om dagen, bare for at hygge med den. 

Kort sagt, han har den kun hvis det er meget nødvendigt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.