Kontanthjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Jeg synes helt bestemt du skal prøve at ringe til din kommune og høre ad? Måske der er sket en fejl?

Ja, det må jeg hellere lige prøve.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

1012lmp

Anonym skriver:

Det skulle det ikke være, snakkede med Kommunen igår, da der var sket en fejl, og hun sagde at hun ville rette det så jeg fik "rigtig" kontanthjælp.

Jamen hvis hun først rettede det i går så går der ca en uge inden du får resten af pengene

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Hmmm så lyder det meget mærkeligt.... har du fået noget gammel løn eller lign udbetalt også? For så har du bare suppleret op!

Men så vidt jeg husker er KH bagudbetalt hvilket vil sige at hvis du f.eks har arbejdet til den 15 i sidste mdr får du kun for de sidste 14 dage.

men skulle du have haft for hele mdr så passer det ikke så ville jeg nok ringe til kommunen.

Jeg skulle have for hele måneden. Må lige prøve at ringe. Tak for hjælpen.

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Jamen hvis hun først rettede det i går så går der ca en uge inden du får resten af pengene

Hun sagde at jeg så først fik alle penge engang i løbet at ugen, så synes det er mærkeligt hvis jeg har fået lidt af dem nu, og så først får resten senere.

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

om du har en kæreste betyder intet.. lyder lidt mærkeligt.. ring og hør dem.

det der betyder noget er om du er forsørger eller ej... det er du

jeg får 9500 udbetalt ca.

Okay, tak for hjælpen. Ringer til dem nu.

Anmeld

1. november 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Okay, tak for hjælpen. Ringer til dem nu.

så lidt da - giv lige up-date

Anmeld

1. november 2011

Kamilla-m

det er et eller andet med at man først får kontanthjælp fra den dag man søger, dvs søger du fra den 13 eksvis får du "kun" fra den 13 til den 31 (vis der selvf er 31 dage i den mdr. ved ikke om det måske kan være tilfældet? - men synes bestemt du skal ringe til dem og spørge.

Anmeld

1. november 2011

1012lmp

Anonym skriver:

Hun sagde at jeg så først fik alle penge engang i løbet at ugen, så synes det er mærkeligt hvis jeg har fået lidt af dem nu, og så først får resten senere.

Jamen hun kan jo ikke nå at trække pengene tilbage når de er overført

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

så lidt da - giv lige up-date

Så fik jeg snakket med en (meget sur) dame, og det viser sig at det er engangshjælpen som jeg har fået da den var kørt, min kontanthjælp kommer den 3.

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

MortilMogL skriver:

det er et eller andet med at man først får kontanthjælp fra den dag man søger, dvs søger du fra den 13 eksvis får du "kun" fra den 13 til den 31 (vis der selvf er 31 dage i den mdr. ved ikke om det måske kan være tilfældet? - men synes bestemt du skal ringe til dem og spørge.

Har snakket med dem, og det viser sig at det er engangshjælpen som jeg har fået da den var kørt, min kontanthjælp kommer den 3.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.