Hjælp til baby med hård mave :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

stm2812

BigBabyWish skriver:

Sundhedsplejersken kommer heldigvis forbi i dag, så jeg må høre hende ad hvad hun vil foreslå vi gør, så vores lille pige ikk skal have ondt.

årh det var godt. Det gør jo utrolig ondt på en selv når man sidder og ikke rigtig kan hjælpe de kære små. Og vi havde nemlig heller ikke rigtig held med al bengymnastikken eller mavecirkelbevægelserne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Jonatansmor

Bshizzle skriver:

Jeg vil bare lige påpege at det osse kan skyldes det Modermælkersatning i gir hende..

Min SP har sagt at hvis Nicolai får bøvl med maven, så kunne vi prøve at skifte mærke..
Men dette har endnu ikke været nødvendigt..
- Her står den på NAN  

Hov ja - der er også noget med det der syrnede MME. Synes jeg har læst noget med nogen der havde av i maven, så fik baby det i en enkelt flaske i døgnet og så forsvandt det?

Eller er det mig der totalt har misforstået?

Mystisk med de forskellige mærker, man ville formode at der var 1 måde at lave MME og det var så det man holdte sig til?

Anmeld

1. november 2011

Filippa & Liva

Bshizzle skriver:

Jeg vil bare lige påpege at det osse kan skyldes det Modermælkersatning i gir hende..

Min SP har sagt at hvis Nicolai får bøvl med maven, så kunne vi prøve at skifte mærke..
Men dette har endnu ikke været nødvendigt..
- Her står den på NAN  

Her giver vi også NAN ...

Hun spiser det med god lyst og der har hidtil ingen problemer været før nu.  men jeg må høre sundhedsplejersken ad, hvad vi kan gøre mod maven.

Anmeld

1. november 2011

Happiness

Lukas får også lactulose, da han ellers ikke kan komme af med det selv. (også pga mme).

Vores SP sagde at vi skulle spørge på apotekket, da Lukas får det mme på recept.

Men hun sagde at hvis han fik det almindelige, ville hun havde anbefalet at give ham syrnet mme 2-3 gange om dagen, da det er mildere mod maven, og lettere at fordøje. Mener det er allomin der ihvertfald har det.

Anmeld

1. november 2011

Jonatansmor

BigBabyWish skriver:

Ah okay, jeg må høre sundhedsplejersken i dag om det er noget vi må give den lille så ... Kunne godt nok være dejligt hun ikke længere skulle have ondt i maven!

Hvis det ikke hjælper noget, så sig til, for der er noget med kiropraktiske behandlinger kan hjælpe. Er forholdsvist sikker på vi i fællesskab kan finde et link eller andet der kan guide dig videre.

For de der kiropraktorer er en rimeligt stor oplevelse for en lille sjæl, den skulle du måske vente med, til der blev slået fast at andet ikke hjælper

Anmeld

1. november 2011

Filippa & Liva

stm2812 skriver:

årh det var godt. Det gør jo utrolig ondt på en selv når man sidder og ikke rigtig kan hjælpe de kære små. Og vi havde nemlig heller ikke rigtig held med al bengymnastikken eller mavecirkelbevægelserne.

Ja, lige nøjagtig! Må sige det gør ondt i mit hjerte at se hende ligge og have ondt og samtidig ikke kunne gøre noget.

Anmeld

1. november 2011

stm2812

BigBabyWish skriver:

Ja, lige nøjagtig! Må sige det gør ondt i mit hjerte at se hende ligge og have ondt og samtidig ikke kunne gøre noget.

nej man er jo bare så fuldstændig magtesløs... Man har selv bare lyst til at tude fordi det er så synd og hårdt at se sin baby sådan

Anmeld

1. november 2011

Mettefpigen

Min Lukas har også problemer med maven og vi får også Lactulose og det har han fået siden han var 14 dage gammel ca... Han får også Nan, og det er blevet bedre men har stadig vrøvl med maven... Vil sige at når de får MME så er det stadig normalt at de får afføring hver 2-3 dag... Men kan også være at Nan er for hård til hendes mave og du skal have noget mildere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.