I seng, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Saram

Dk Lady skriver:

Kan du ikke vugge hende i søvn i dine arme og derefter ligge hende i sengen ? Den virker for mig hver gang..

Det er hele tiden sådan jeg har fået hende til at sove.. Men nu er hun 5 mdr, og ved at være en stor pige, så vil meget gerne lære hende at falde i søvn selv i sin egen seng..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Mor Christa

Saram skriver:

Årh ja, men altså det med et putte ritual har vi haft længe..

Det gamle ritual var at hun fik nattøj på ca. kl 20.00 og så hyggede vi lidt indtil 21.00 hvor hun blev puttet i seng. Jeg gjorde sådan at jeg sang 2 godnat sange for hende, kyssede hende godnat og gik ud. Lod hende skrige lidt og gav hende så sutten. Det kan jeg gøre 40 gange, hvor hun bare er helt umulig. Ligger og sparker dynen af sig, piller sutten ud hele tiden og er bare riiiigtig ked af det.

Så var det at hun jo begtyndte at sove ude fra omkrign 18-19 stykker og så vågnede hun omkring 20. Nu er hun bare begyndt ikke at vågne når jeg ligger hende ud i barnevognen der omkring 18-19 stykker.

Hun falder bare i søvn med det samme når hun rammer barnevognen..

Og nej hun sover hos os da vi kun har en 2-værelses..

Ååh puha, det er så hårdt.. Har selvc en rigtig grum aften med min lille søn.. Efter vi har sat uret tilbage, er han total død her kl 18 så der puttede jeg ham - han sover ikke endnu Mega irriterende!
men hvis jeg var dig, have jeg simpelthen puttet hende i hendes egen seng nu her.. Håber det går godt for jer!

Anmeld

31. oktober 2011

Laura.

Saram skriver:

Det er hele tiden sådan jeg har fået hende til at sove.. Men nu er hun 5 mdr, og ved at være en stor pige, så vil meget gerne lære hende at falde i søvn selv i sin egen seng..

Det kan jeg selvfølgelig godt forstå.. Jeg har ikke lige nogle tip jeg ellers kan komme med.. håber du finder ud af det ihvertfald..

Anmeld

31. oktober 2011

Saram

MissChrista skriver:

Ååh puha, det er så hårdt.. Har selvc en rigtig grum aften med min lille søn.. Efter vi har sat uret tilbage, er han total død her kl 18 så der puttede jeg ham - han sover ikke endnu Mega irriterende!
men hvis jeg var dig, have jeg simpelthen puttet hende i hendes egen seng nu her.. Håber det går godt for jer!

Det har jeg også lige gjort - hun ligger og skriger heeelt vildt derinde nu.

Anmeld

31. oktober 2011

Mor Christa

Saram skriver:

Det har jeg også lige gjort - hun ligger og skriger heeelt vildt derinde nu.

Årh, det er SÅ træls.. det samme gør min .. Ihh!

Anmeld

31. oktober 2011

Saram

MissChrista skriver:

Årh, det er SÅ træls.. det samme gør min .. Ihh!

Det er bare rigtig hårdt.. Har ikke engang fået lavet aftensmad endnu.. Har sådan lyst til at være svag og ligge hende ned og så ringe til min sp imorgen og sige WHAT TO DO !

Anmeld

31. oktober 2011

Mor Christa

Saram skriver:

Det er bare rigtig hårdt.. Har ikke engang fået lavet aftensmad endnu.. Har sådan lyst til at være svag og ligge hende ned og så ringe til min sp imorgen og sige WHAT TO DO !

Hehe min søn sover stadig ikke  Hvordan går det hos jer?
Synes bestemt godt du kan ringe til SP i morgen - det er jo derfor de er der ..

Anmeld

31. oktober 2011

Saram

MissChrista skriver:

Hehe min søn sover stadig ikke  Hvordan går det hos jer?
Synes bestemt godt du kan ringe til SP i morgen - det er jo derfor de er der ..

Hun er LIGE faldet i søvn - men var svag og lagde hende ned i barnevognen og nu har kæresten lige gået en tur med hende for at hun skulle falde i søvn. Og det gav gudskelov pote. Nu håber jeg bare hun sover videre når hun kommer op i seng om en times tid.

Årh ha hvor træls, ligger han bare og er helt ulykkelig?

Anmeld

31. oktober 2011

Mor Christa

Saram skriver:

Hun er LIGE faldet i søvn - men var svag og lagde hende ned i barnevognen og nu har kæresten lige gået en tur med hende for at hun skulle falde i søvn. Og det gav gudskelov pote. Nu håber jeg bare hun sover videre når hun kommer op i seng om en times tid.

Årh ha hvor træls, ligger han bare og er helt ulykkelig?

uh ja, man har desværre tilbøjelighed for at bukke under som forældre Kender det godt, men dejligt at hun endelig sover
Min sover også - det har han gjort et stykke tid nu.. Var lige inde og synge og nusse og give ham sutten, så faldt han endelig i søvn

Anmeld

31. oktober 2011

Saram

MissChrista skriver:

uh ja, man har desværre tilbøjelighed for at bukke under som forældre Kender det godt, men dejligt at hun endelig sover
Min sover også - det har han gjort et stykke tid nu.. Var lige inde og synge og nusse og give ham sutten, så faldt han endelig i søvn

Synes altså du er ret sej at du ikke bare giver op - men okay, hvor gammel er din søn nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.