Ski til barnevogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

PernilleogDennis skriver:

Det ville jo også kræve at der er sne alle de steder man kommer, og nede i vores gågader er der altid ryddet om vinteren, for sne..

Min kæreste forestiller sig at det ville være ligesom skærme over hjulet som kan sidde der hele året rundt, men som man kan slå ned under hjulet og så bliver til ski, så hjulet bliver låst fast man så kører på skærmen... Ville du synes det var for besværligt, eller har du en idé til at skulle gøre det nemmere...

Jeg har foreslået at man så skulle lave dem sådan så at man skal trække oppe fra styret og så bliver de alle sammen slået ned samtidig... Hvad siger du til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

TbCp

Morellen skriver:

Ski glider lige så hurtig på sne som hjul triller på bar asfalt Også styrer man jo selv farten...

Men kan det ikke være svært at holde farten tilbage på en barnevogn med ski på ned af en bakke... man kan jo ikke rigtig bremse den...

Anmeld

31. oktober 2011

PernilleogDennis

Anonym skriver:

Min kæreste forestiller sig at det ville være ligesom skærme over hjulet som kan sidde der hele året rundt, men som man kan slå ned under hjulet og så bliver til ski, så hjulet bliver låst fast man så kører på skærmen... Ville du synes det var for besværligt, eller har du en idé til at skulle gøre det nemmere...

Jeg har foreslået at man så skulle lave dem sådan så at man skal trække oppe fra styret og så bliver de alle sammen slået ned samtidig... Hvad siger du til det?

Ja se, det kunne måske være smart. Sådan at man kan skifte eller hvordan?

Jeg tænker at man kunne lave en bremse på barnevognen, til når man skulle ned af fx en bakke, og der var ski på... bare sådan en man kan styre fra håndtaget af måske? Du ved, ligesom en rollator har.. ved ik om det er dumt..

Anmeld

31. oktober 2011

MorEllen

TbCp skriver:

Men kan det ikke være svært at holde farten tilbage på en barnevogn med ski på ned af en bakke... man kan jo ikke rigtig bremse den...

Nu har jeg jo ikke prøvet det, men jeg ser da ikke for mig at det er mere svært end at holde en barnevogn med hjul tilbage... med mindre det er rikgtig glat...  men så vil det jo også være svært at holde en med hjul tilbage... Så, jeg er positiv til ideen

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

PernilleogDennis skriver:

Ja se, det kunne måske være smart. Sådan at man kan skifte eller hvordan?

Jeg tænker at man kunne lave en bremse på barnevognen, til når man skulle ned af fx en bakke, og der var ski på... bare sådan en man kan styre fra håndtaget af måske? Du ved, ligesom en rollator har.. ved ik om det er dumt..

Nej jeg synes bestemt ikke det lyder dumt... Det er nemlig også sådan jeg forstiller mig det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.