Ski til barnevogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du købe ski til din barnevogn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.490 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste er igang med et projekt hvor de skal finde på en masse idéer til et produkt de kan lave, bla. denne idé.

Hvad siger du til det, ville du købe dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

TbCp

Nej tak... synes det lyder til at kunne blive en farlig kombination

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Nej tak... synes det lyder til at kunne blive en farlig kombination

Hvad tænker du der kunne gå galt?

Anmeld

31. oktober 2011

TbCp

Anonym skriver:

Hvad tænker du der kunne gå galt?

Altså en bakke med sne... og en barnevogn med ski... det kunne gå hen og gå pænt stærkt ned af bakke....

Og tanken om at skulle skubbe den op af bakke med ski på.... det kunne vist godt blive besværligt...

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Altså en bakke med sne... og en barnevogn med ski... det kunne gå hen og gå pænt stærkt ned af bakke....

Og tanken om at skulle skubbe den op af bakke med ski på.... det kunne vist godt blive besværligt...

Altså idéen er at det er ski man kan sætte på hjulene af sin barnevogn

Tænker ikke det ville gå stærkere end man havde lyst til ned af bakke Og op ad bakke ville det da bare gå nemmere når nu der ligger en masse sne og sjap

Anmeld

31. oktober 2011

PernilleogDennis

Det ville jo også kræve at der er sne alle de steder man kommer, og nede i vores gågader er der altid ryddet om vinteren, for sne..

Anmeld

31. oktober 2011

TbCp

Anonym skriver:

Altså idéen er at det er ski man kan sætte på hjulene af sin barnevogn

Tænker ikke det ville gå stærkere end man havde lyst til ned af bakke Og op ad bakke ville det da bare gå nemmere når nu der ligger en masse sne og sjap

Jo men ski kører da vel også hurtigere i sne end hjul gør... der mangler vel en slags bremse, for det er da svært at styre hvor hurtigt den skal glide..

Anmeld

31. oktober 2011

TaAsJu

Vil holde med TbCp.. det lyder som en farlig kombi. Jeg ved hvor svær en barnevogn er og styre bare der er glat med fast frosstet sne.. Du har ingen mulighed for og bræmse ordenligt.. og kan meget nemt vælte..

her på grønland og ved norge og sverige også bruger noget der hedder en pulk. som er en kælk med stof pose og skærm som der kan stå en lift eller barnet kan sidde i. Pulken bliver så spændt rundt om en som man spænder en hest for en kane.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. oktober 2011

MorEllen

TbCp skriver:

Jo men ski kører da vel også hurtigere i sne end hjul gør... der mangler vel en slags bremse, for det er da svært at styre hvor hurtigt den skal glide..

Ski glider lige så hurtig på sne som hjul triller på bar asfalt Også styrer man jo selv farten...

Anmeld

31. oktober 2011

MorEllen

Jeg kan godt lide ideen! Nu er jeg jo nordmand, og i Norge har vi jo en del framkomsmiddel med ski/meier på. Blandt anden pulk og spark. Det er genialt de steder hvor der er sne overalt og de ikke bruger så sindsygt meget vejsalt som de gør her i DK Så om ikke ideen slår helt an i DK vil jeg tro at markedet er større i f.eks. Norge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.