Hej piger...
Skriver som ano. da jeg helst ikke vil hænger svigermor ud, selv om hun måske fortjener det 
Sagen er den, at hun allerede nu, er kun i 20+3 har fundet "kærestens" dåbkjole frem, hun har købt stof til at sy en "jakke" eller noget til, og så siger hun " jeg ved ikke om jeg sak kniple (staves) et bånd eller jeg vil købe en..
Der stod jeg bare.... Øhh HVAD?? Kærsten og jeg har slet ikke snakket om, det er hans, eller min der ska bruges... og i tilfælde af at det er hans, ska hun hvertfald ikke bestemme hvilket bånd der ska bruges... Det vil jeg/vi selv finde ud af...
Viste slet ikke hvad jeg skulle sige til hende for blev så forbavset over at hun blander sig i det, og allerede nu.. Det var virkelig noget andte hvis hun sagde at hvis jeg var intresseret i det ville hun gerne gøre kærestens dåbskjole klar så vi ku bruge den hvis vi gerne ville... og hvis vi kunne tænke os det ville hun selv lave et bånd til den... Men hun ligger det ud som om at det er bare den vi ska bruge...
Er jeg helt unfair med mit syn på det?? altså at det er kærsten og jeg der tager den besluttning i fællesskab?? - Han er enebarn, så har da også gået med tanken om at det er hans gamle dåbskjole der ska bruges... Men det ska være vores besluttning og ikke hendes... Kærsten har som ikke de store følelser for hvilken en det ska være... Men må indrømme at det gjore altså et eller andet ved mig på den måde hun lagde det ud!
Hva siger i??
Anmeld