Hvilket mobil abbonement har I....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2009

Anja

Har Sonofon total skattefri som er 40 timers taletid, 5000 sms´er og 500 mms´er + gratis tale til andre sonofonkunder for 189 kr pr mdr.

Havde tidligere Telmore og var ganske tilfreds, men skiftede da vi kunne vælge at få det skattefri gennem min mands arbejde.

"Klistermærkerne" synes min søn skal på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2009

Heidi.

Vi har begge telmore.. Har ikke indtil nu haft problemer med det.. og det er nemt og billigt..

Kh Heidi

Anmeld

9. februar 2009

A.

telia on 50 timer

ja fordi har 50 timer gratis om mdr
gratis mms (sender vildt meget)
gratis sms (er så afhæng hehe)

og telia har mange go´ting fx hver tirsdag kan man ta´gratis en ven til bio osv osv..og haft aldrig problemer med telia

Anmeld

9. februar 2009

wamse

Mormilla skriver:

Jeg har 3, fordi er billig... Har altid været tilfreds med 3. Der har aldrig været nogen problemer...

også her

Anmeld

9. februar 2009

Tina2

Jeg har Telmore og skifter ALDRIG igen...
De er gennem firmaet (vi arbejder begge i vores firma) og vi HAR prøvet at skifte til Telia, og HOOOOOOLD da op noget lort!!!!! Ku overhovedet ikke dække overalt og vi døjede med dem i ½ år, inden de tilsidst indrømmede at det bare ikke var godt nok...
Min mand tager jo imod alle vores ordrer men ingen kunne komme igennem på hans tlf og jeg kunne heller ikke ringe ham op hvis jeg stod hjemme......

Så det endte med efter megen brok og bøvl at de betalte alt vores tlf-forbrug gennem det ½ år, for INTET havde været iorden og vi var sgu ved at få stress af det, så nu lader vi os ALDRIG mere lokke af gode tilbud:-)

Telmore always;o)

Tina

Anmeld

9. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har telmore Og det er jeg rigtig glad for!! Specielt, fordi hele min familie og min veninde og mine søde naboer (som jeg snakker tit med) har det og min anden søde veninde er ved at være mør til at skifte

Så snakker vi jo gratis!!! - Eller dvs. gratis efter at have betalt 29 kr om måneden. KANON. Jeg sparer over 100 kr om måneden efter at have skiftet fra 3 og 3 kunne jeg aldrig snakke på, fordi jeg har elendig dækning herude... ARGH...
'
Så nu ævler jeg løs. MINDST dobbelt så meget som før og sparer over 100 kr om måneden! HAHAHAH... KANON...

TILFØJELSE:

Jeg har telmore til telmore og gratis mms og sms. Der betaler jeg 109 kr i alt om måneden. Derudover snakker jeg lige for 80-90 kr ekstra om måneden, hvilket også er fint for jeg har håndjern på, på 199 kr...

Anmeld

9. februar 2009

Diana...

Lige nu har jeg sonofon shaker ekstram men er ved at skifte over til telia da sonofon var for dyrt så det gad jeg ikke

Knus Diana som har fået kærestens computer ind i stuen så hun kan være på nettet wee...

Anmeld

9. februar 2009

Pia.

Tak for alle jeres svar - sikke mange forskellige abbonnementer der er...

Jeg beholder telmore, det er jo det som jeg er mest glad for.... - men ny mobil skal jeg have

KNUS

Anmeld

9. februar 2009

Becks

Jeg har Sonofon Shaker Super, hvor jeg har noget taletid om måneden, 5000 sms og 500 mms for 299 om måneden, og efter 6 mdr koster det 69 om måneden...

Har brugt Sonofon siden jeg fik mobil for 11 år siden, har 2-3 gange skiftet til telia, men er altid vendt tilbage til Sonofon, jeg har aldrig problemer med dækning og servicen er god...

Knus

Anmeld

9. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg har m1
Har ellers haft telmore i flere år, men fandt ud af at m1 var lidt billigere. Og det fungerer på samme måde som telmore med at man tanker op på nettet.
Indtil videre har jeg ikke haft problemer med det, så jeg er godt tilfreds

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.