Hvilket mobil abbonement har I....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.273 visninger
24 svar
0 synes godt om
9. februar 2009

Pia.

Og hvorfor lige det ?

Jeg har telmore og er faktisk godt tilfreds med dette da jeg syntes det er billigt og nemt...

Men nu her hvor jeg skal have ny mobil er der jo en masse tilbud hvor jeg kan købe den til ingen penge men hvor jeg så binder mig hos deres mobil selskab.

Havde tænkt mig at købe den kontant så den ikke var låst til noget og så bruge mit gamle nummer som jeg har nu, men måske jeg lige skulle høre jer hvad I har og hvorfor...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2009

Mormilla

Jeg har 3, fordi er billig... Har altid været tilfreds med 3. Der har aldrig været nogen problemer...

Anmeld

9. februar 2009

Lise

Jeg har firmabetalt tlf. fordi det er det aller-billigste

Før det havde jeg bibob, da det var billigst. Var ganske tilfreds med det.

Anmeld

9. februar 2009

trunte89

Jeg har telia on 50 timer.
Jeg skal ha det lavet om til 8 timer.. Det er alt for dyrt til mig det jeg har nu.

Anmeld

9. februar 2009

Susan1978

jeg har sonofon super shaker tror jeg det hedder, så har jeg 5000 gratis smsér og 500 gratis mmsér og noget taletid for 299 om måneden, det ændrer sig så efter 6 mdr til kun forbrug, men har lige købt en sony ericsson c905 så jeg er tilbage på de 299,-

men da jeg ikke ringer fra den og kun sender billeder og sender hulans masse smsér så er det billigst for mig. hvis jeg skal ringe tager jeg for det meste firmamobilen.

Susan

Anmeld

9. februar 2009

Miss BananaHammock

Jeg har en iphone, så er bundet til telia, som egentlig fungere udemærket. Men før havde jeg telmore, og det var jeg mere end tilfreds med. Tror bare du skal have tjekket op med hvad dit behov er og hvor de tilbyder det billigst. Altså har du behov for fri sms, eller fri tale til fastnet, eller .... det tilbyder alle noget forskelligt.

Knus

Anmeld

9. februar 2009

frk Jensen

Hejsa..

Jeg har Telia.. Jeg arbejdede for dem inden jeg gik på barsel og var rigtig glad for det.. Så er total Telia fan.

Knus

Anmeld

9. februar 2009

fam.4xc

Har 3 abbonement.... før havde jeg TDC, men fik ny mobil i fødselsdags gave af Claes med 3 abbonement..

Anmeld

9. februar 2009

Fam. Madsen

her hjemme har vi 3 og det er vi glade for inden 3 havde vi cbb og det var vi også glade for)

Anmeld

9. februar 2009

SaNiNa

Har telia men har haft debitel/call me, mens samtidig og kan slet ikke anbefale debitel/call me... lige pludselig da vi var på skiferie sidste år da jeg var kommet til skade blev min mobil spærret og vi hvad ikke sat nogen kontokontrol på og de ville bare ikke ophæve den og vi fandt så osse ud af at de 50kr det kostede om måneden ikke stod på telefonregningen...

vi har tilgenglæd aldrig haft problemer med telia, var ved at skifte til taletidskort da jeg ikke brugte min mobil nok men fik et rigtig godt tilbud hos dem...

så har telia simpel nu og vil ikke af med det... vi har begge to telia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.