har sådan en lyst til at skrige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Anonym trådstarter

jette1983 skriver:

Ved ikke hvad jeg skal sige andet end føj, hvor må det være hårdt at se på, og stakkels stakkels lille dreng, godt han har en faster der prøver at hjælpe.

tak, vi er faktisk 3 fastre, der forsøger at gøre hvad vi kan for at hjælpe min bror og nevø.

trods vi møder meget modgang for at gøre det, da mange mener vi skal lade dem sejle sin egen sø og håbe på barnet bliver fjernet, men det jo ikke vi ønsker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tja min mening at de eneste der er ude på et skråplan,er din familie og dig,hvad fanden bilder i jer ind,at behandle din brors kærste sådan??

Din bror er et voksent mennesker,og tager selv sine valg i livet,og han har altså valgt en anden vej,end den i synes er den rigtige.

Det eneste i får ud af jeres umodne opførelser,er at din bror i sidste ende,vælger jer fra..

Det er ikke op til jer at bedømme,hvad de skal og ikke skal.

I bur skamme jer,og støtte din bror og hans kærste i steden for.

hvem siger lige vi behandler hende dårligt, at man ikke kan lide en person er jo ikke ensbtydende med at man behandler dem dårligt.

jeg har lavet et indlæg tidligere hvor jeg fortalte årsagen til underretningen og det bestemt ikke uden grund jeg gjorde det.

vi respektere da stadig de er sammen og hun bliver stadig inviteret med og talt med når vi er til noget, men det sgu da ikke ensbetydende med at jeg skal kunne lide hende, blot fordi hun er sammen med min bror.

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

Vi har kun TS's syn på sagen,og da hendes familie og hende ikke kan lide kærste,så er det altså meget nemt at se ting der ikke er der,og man kan ikke se alt,når man er sammen med folk,så derfor er det ikke nødvendigvis hele sandheden TS ser,og da kommunen ikke har taget over,må man gå stærkt ud fra at der ikke er omsorgssvigt inde i billedet.

Men hvorfor er det mere kriminelt,at en mor ikke bruger 24 timer døgnet på sit barn,men det er helt i orden når far ikke gør det,for lad os være ærlig,der er rigtig mange mænd,der ikke bruger mange timer på deres børn,på trods af de faktisk bor sammen med dem,så det kan jeg sgu ikke se er anderledes???

årsagen til kommunen ikke har taget over er at min er der, men der er opsyn med dem og knægten skal i vuggestue hver dag(selvfølgelig ikke når han er syg)

såå jo der er omsorgssvigt inde i billedet og havde det ikke været for min bror, havde knægten ikke været hos sin mor

og der intet kriminelt i at man ikke bruger 24 timer sammen med sit barn, om dagen, det gør jeg hellere ikke selv.

men når man kort efter man har født tager i byen og drikker sig stang stiv i en hel weekend, ja så undre man sig og når det så gentager sig ret ofte at hun ikke er hjemme, fordi hun hellere vil venner og alt andet.

hun afsluttede sin barsel da han var 5 mdr, for der kunne hun ikke holde ud af gå hjemme med sit barn længere, hvilket var tiltrods for min bror var der, så hun havde mulighed for at komme væk nogle timer hver dag.

min bror overtog så barselen og ja barnet.

idag nægter barnet næsten at blive skiftet af hende, han farer rundt på puslebordet(er faldet ned også) når hun skal skifte, hvorimod alle os andre og min bror på ingen måde har de problemer.

så nej det handler ikke om hvorvidt man bruger tid med sine børn eller hvor meget tid, for en enkelt time, kan være mere værdifuld end en hel dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.