har sådan en lyst til at skrige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. oktober 2011

Anonym trådstarter

sagen er den at jeg for flere måneder siden meldte min svigerinde til kommunen for omsorgssvigt,

hun er fik ikke det ønskede køn og havde det ikke været for min bror og hans kæmpe arbejde havde det barn været tabt helt.

men han kan desværre ikke give barnet alt, trods han forsøger og man kan allerede nu se de spæde ting som manglende tilknytning fra start har gjort(han er 1 år)

men nu hun muligvis gravid igen, min bror ønsker hun får en abort hvis det er, da han synes de har rigeligt i at uddanne sig og passe det barn de har.

men vil trunten det, næææ det vil hun ikke.

hun er i forvejen temmelig hadt i familien, da vi mener hun total har ødelagt min brors liv, før han mødte hende havde han styr på fremtiden og økonomien, nu er han ved at droppe ud af sin 7 uddanelse, er total forgældet og forsøger at gøre alt så godt som muligt for sin søn.

det ham der gør alt med ham, læge,sygdom ja alt. hun har kun været hjemme med sygt barn 1 gang og der måtte min bror alligevel tage hjem, fordi hun ikke kunne klare det.

hvordan pokker kan sådan en k....... dog tænke på at få et barn mere, når hun ikke engang gider tage sig af det første.

har sådan en lyst til bare at råbe hende højt ind i hovedet og håbe hun fatter det, når hun ikke fatter en brik af, hvad vi ellers prøver meget pædagoisk at fortælle hende og hjælpe hende med.

undskyld har sådan et behov for at komme af med det. ved jo at vælger hun dette barn og det rigtige køn kommer, kan min skønne nevø vinke helt farvel til sin mor, som han i forvejen måske har kvali-tid med 1 time om ugen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

jette1983

Ved ikke hvad jeg skal sige andet end føj, hvor må det være hårdt at se på, og stakkels stakkels lille dreng, godt han har en faster der prøver at hjælpe.

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym

Tja min mening at de eneste der er ude på et skråplan,er din familie og dig,hvad fanden bilder i jer ind,at behandle din brors kærste sådan??

Din bror er et voksent mennesker,og tager selv sine valg i livet,og han har altså valgt en anden vej,end den i synes er den rigtige.

Det eneste i får ud af jeres umodne opførelser,er at din bror i sidste ende,vælger jer fra..

Det er ikke op til jer at bedømme,hvad de skal og ikke skal.

I bur skamme jer,og støtte din bror og hans kærste i steden for.

Anmeld

31. oktober 2011

charlottekri

Anonym skriver:

Tja min mening at de eneste der er ude på et skråplan,er din familie og dig,hvad fanden bilder i jer ind,at behandle din brors kærste sådan??

Din bror er et voksent mennesker,og tager selv sine valg i livet,og han har altså valgt en anden vej,end den i synes er den rigtige.

Det eneste i får ud af jeres umodne opførelser,er at din bror i sidste ende,vælger jer fra..

hm, kan godt forstå at u vælger at være ano med den udmelding!!! ts prøver her at fortælle at hendes svigerinde ikke tager sig af sin søn, men at ts prøver at støtte sin bror så mget som muligt ved at søge råd andre steder. nogle gange kan det være meget svært at se at man egentlig burde gå fra hinanden, og det er i mine øjne jo nok tilfældet her...

jeg synes tit man hører at manden i forholdet ikke er særlig meget sammen med sine børn, og det bliver (generelt) accepteret.

mange stiller sig uforstående overfor at kvinden skulle være ligeglad med sit barn, men det forekomer altså!!! (kender selv et ekspempel)

synes ærlig talt du skulle prøve at lægge dig i sengen og så stå ud med det andet ben først.

mvh charlotte

Anmeld

31. oktober 2011

henh01

Har kommunen reageret på din underretning?

Anmeld

31. oktober 2011

eElak

Anonym skriver:

Hvis der er tale om decideret omsorgssvigt, så har hun gjort det rette i at indblande kommunen. 

Jeg kan godt forstå at svigerinden ikke er populær i den familie, eftersom at hun ikke sørger godt for sit barn - bare fordi det var det forkerte køn.

Jeg ved ikke om du har læst den oprindelige tråd - det har jeg, så har også det større indblik...

Jeg ville også undre mig over at hun så var gravid igen - hvad pokker vil hun gøre hvis det IGEN bliver et køn hun ikke ønsker?
Endnu mere kan jeg så undre mig over at broren vælger at blive hos hende...  

Anmeld

31. oktober 2011

Zelinasmor

Anonym skriver:

Jeg kan ikke se det umodne i at blande sig i omsorgsvigt. Det er da hvad det er! Ud fra TS er hun fløjtende ligeglad med sin søn. Så jeg synes i virkeligheden at du burde skamme dig over at komme med sådan et svar!

Anmeld

31. oktober 2011

CamillaT89

Jeg er til dels enig med anonym nr. 2. 

Vi kan rent faktisk ikke tillade os at dømme nogen, når der kun er én vinkel på historien. Alt det her kan i princippet bunde i en masse misforståelser. Af erfaring har jeg lært, at man ikke skal tage parti, før begge synspunkter er luftede..

Anmeld

1. november 2011

Anonym

Vi har kun TS's syn på sagen,og da hendes familie og hende ikke kan lide kærste,så er det altså meget nemt at se ting der ikke er der,og man kan ikke se alt,når man er sammen med folk,så derfor er det ikke nødvendigvis hele sandheden TS ser,og da kommunen ikke har taget over,må man gå stærkt ud fra at der ikke er omsorgssvigt inde i billedet.

Men hvorfor er det mere kriminelt,at en mor ikke bruger 24 timer døgnet på sit barn,men det er helt i orden når far ikke gør det,for lad os være ærlig,der er rigtig mange mænd,der ikke bruger mange timer på deres børn,på trods af de faktisk bor sammen med dem,så det kan jeg sgu ikke se er anderledes???

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Har kommunen reageret på din underretning?

ja det har de heldigvis og jeg gjorde det ikke anonymt, så har derfor haft mulighed for at få en opfølning på det og de er obs på hende og knægten, men de gør intet så længe min bror er der. da han er en god far.

men havde hun været alene havde han været fjernet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.