sagen er den at jeg for flere måneder siden meldte min svigerinde til kommunen for omsorgssvigt,
hun er fik ikke det ønskede køn og havde det ikke været for min bror og hans kæmpe arbejde havde det barn været tabt helt.
men han kan desværre ikke give barnet alt, trods han forsøger og man kan allerede nu se de spæde ting som manglende tilknytning fra start har gjort(han er 1 år)
men nu hun muligvis gravid igen, min bror ønsker hun får en abort hvis det er, da han synes de har rigeligt i at uddanne sig og passe det barn de har.
men vil trunten det, næææ det vil hun ikke.
hun er i forvejen temmelig hadt i familien, da vi mener hun total har ødelagt min brors liv, før han mødte hende havde han styr på fremtiden og økonomien, nu er han ved at droppe ud af sin 7 uddanelse, er total forgældet og forsøger at gøre alt så godt som muligt for sin søn.
det ham der gør alt med ham, læge,sygdom ja alt. hun har kun været hjemme med sygt barn 1 gang og der måtte min bror alligevel tage hjem, fordi hun ikke kunne klare det.
hvordan pokker kan sådan en k....... dog tænke på at få et barn mere, når hun ikke engang gider tage sig af det første.
har sådan en lyst til bare at råbe hende højt ind i hovedet og håbe hun fatter det, når hun ikke fatter en brik af, hvad vi ellers prøver meget pædagoisk at fortælle hende og hjælpe hende med.
undskyld har sådan et behov for at komme af med det. ved jo at vælger hun dette barn og det rigtige køn kommer, kan min skønne nevø vinke helt farvel til sin mor, som han i forvejen måske har kvali-tid med 1 time om ugen