At låne penge i banken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Klumpe-dumpe

Mi skriver:

Et forbrugslån er jo også dyrt. Det kommer an på flere ting. Vi er fordel+ kunder ved Nordea, så vores rente på kassekreditten er ikke så høj. Og man skulle jo også gerne kunne afdrage 5000kr rimelig hurtig. Min pointe er blot, at så undgår man at skulle i banken igen om et halv eller et helt år, hvis man igen  får brug for et lille lån. Og at man kan købe fx nyt tv sidst på måneden når det er på tilbud, selvom pengene ikke lige er på kontoen.

Ja det er selvf. ret smart :)

men det kommer jo an på den enkles situation, hvor jeg fx. forstod på ts at de normal aldrig gjorde dette. altså bad om lån, derfor tænkte jeg at en almindelig lån (eller bevillige overtræk) var mere på sin plads.

nåh men vi to skal selvf. heller ikke drøfte TS, bare hun gør hvad der bedst for hende og hendes situation :)

:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Mi

Lille fe skriver:

Ja det er selvf. ret smart

men det kommer jo an på den enkles situation, hvor jeg fx. forstod på ts at de normal aldrig gjorde dette. altså bad om lån, derfor tænkte jeg at en almindelig lån (eller bevillige overtræk) var mere på sin plads.

nåh men vi to skal selvf. heller ikke drøfte TS, bare hun gør hvad der bedst for hende og hendes situation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.