AnnaKJ skriver:
Vi er kommet i en lidt dum situation
Havde overvejet at være ano, men det er sku egentlig lidt ligemeget.
Vi er lige flyttet i en lejlighed, og har vores hus til salg. Det har kostet mange penge at sætte huset til salg. 10.000 som vi selv betalte ud af vores opsparing.
Vi er det sådan at vores bil står og blinker fordi at den skal til servicetjek.
Der er ingen persienner i lejligheden og vores udestue er ikke færdig endnu, så vi har stillads uden for vores stue og vores soveværelsesvinduer (der er 3 i soveværelset) 
Vi har kun lamper i køkkenet/alrummet og i soveværelset, som vi også lige har købt. Det var endda i bauhaus, men stadig pisse dyrt.
Nu er det så sådan at vi skal til sjælland med vores datter, en tur som vil koste 2000 kr og vi har bare ikke mere end til den tur, efter vi har lagt alt det ud til huset.
Vores datter skal have speciellavet sko, hvor der kan være skinne i, da hun bukker forkert på hendes fødder og jeg skal selv til kiropraktor med en hofte der bare slet ikke fungere 
Det er rigtig trist - så nu tænker jeg at jeg vil hører banken om et lån på 5000 kr, så bilen kan komme til syn, Lærke kan få sine sko, persienner og lamper kan komme på plads og jeg kan få styr på min hofte.
Lyder det som en dum ide?
Vi har normalt en rigtig sund økonomi - men lige det her med det hus og de der sjællandsture, som koster 2000 kr pr. gang, har virkelig suget gassen ud af den 
(vil lige sige at vi ikke betaler lejligheden - det gør kommunen, da vi er flyttet grundet vores handicappet datter, så det er ikke fordi at vi står med 2 huslejer) 
Kan du ikke få betalt din datters sko af kommunen? De er jo et hjælpemiddel for hende.