er det en god barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Benjamins'mor

NNM skriver:

det jo så bare hvad det er. skal bare ha en ny barnevogn da jeg ikk vil byde min datter at ligge i den vi har nu.

Self. Men den er super god, dejlig i højde osv.

Dog er de madrasser der høre til dårlige men det koster vist kun 200 kr for 2 nye, en til barnevogn og en til lift

Den skal smøres 1 gang om ugen ca. Men sådan en olie ting koster måske 50 kr og holder i 6 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

NinaNymannMadsen

TbCp skriver:

Nej det havde jeg også bestemt mig for ikke at ville, så da den stod til 1500 sprang jeg til

ville jeg også ha gjort hvis jeg havde haft 1500 på min konto til det i sidste uge men det havde jeg ikke.
har sagt jeg vil ikk gi mere end 2000 for en barnevogn.

men må jo bare kikke og se hvad vi så finder.
indtilvidere er det hvertfald den jeg har linket til vi har tænkt på også fordi at der følger lift og pusletaske med i prisen.

Anmeld

31. oktober 2011

132319

NNM skriver:

er det her en god barnevogn?

vi skal nemlig ha ny barnevogn da den vi har lieg nu har fået fugt og det har den så taget skade af og fået nogen grimme grimme pletter og de ting vi har prøvet for at få dem fjernet har ikk hjulpet.

så har lige været inde og finde en ny men vil gerne vide om den er god eller hvordan og hvorledes hvis i kender den hvertfald.

her er linket til den.
http://www.babysam.dk/barnevogne/babysam-barnevogn e/wonderxl-barnevogn-9901000385382

Har du prøvet det man kan få i Matas, mod jordslåede pletter?

Jeg vil næsten vove at påstå at det kan tage alt

Anmeld

31. oktober 2011

TbCp

NNM skriver:

ville jeg også ha gjort hvis jeg havde haft 1500 på min konto til det i sidste uge men det havde jeg ikke.
har sagt jeg vil ikk gi mere end 2000 for en barnevogn.

men må jo bare kikke og se hvad vi så finder.
indtilvidere er det hvertfald den jeg har linket til vi har tænkt på også fordi at der følger lift og pusletaske med i prisen.

Jeg tror som at den er fin nok til prisen, jeg havde også selv kigget på scandia inden jeg fandt den anden.

Anmeld

31. oktober 2011

NinaNymannMadsen

Benjamin03012011 skriver:

Self. Men den er super god, dejlig i højde osv.

Dog er de madrasser der høre til dårlige men det koster vist kun 200 kr for 2 nye, en til barnevogn og en til lift

Den skal smøres 1 gang om ugen ca. Men sådan en olie ting koster måske 50 kr og holder i 6 mdr

det er jo så bare hvad det er. man kan også købe et stykke skumgummi selv og skære ud i størrelsen så det passer det er billigere.
og ja sådan en olie koster ikk ret meget.
den er hvertfald bedre end det vi har.
det er en basson (god vogn i sig selv) men den er brugt til nu 4 børn og er skæv, der er rust på og ja så efter den har fået fugt så er der kommet de grimmeste pletter og det vil jeg bare ikk byde min datter. den bliver kun brugt hvis det ikk kan undgåes da hun jo kun har godt af at komme ud og få luft.

Anmeld

31. oktober 2011

NinaNymannMadsen

132319 skriver:

Har du prøvet det man kan få i Matas, mod jordslåede pletter?

Jeg vil næsten vove at påstå at det kan tage alt

nej har jeg ikk. men vi vil ikk prøve mere nu også bare når der er så meget andet med vognen der ikk er godt så kan vi lige så godt få en ny vogn.

Anmeld

31. oktober 2011

Stjernestoev

Nu har jeg ingen anelse om det her..
Men måske I kunne få noget tilskud fra kommunen til barnevogn?

Anmeld

31. oktober 2011

NinaNymannMadsen

TbCp skriver:

Jeg tror som at den er fin nok til prisen, jeg havde også selv kigget på scandia inden jeg fandt den anden.

ja. det er jo vel også bare at høre hvad de siger i babysam om den jo.
ved bare den er bedre end den vi har. det er alt hvertfald.

Anmeld

31. oktober 2011

NinaNymannMadsen

Stjernestoev skriver:

Nu har jeg ingen anelse om det her..
Men måske I kunne få noget tilskud fra kommunen til barnevogn?

det har vi ikke brug for at få.

har penge nok til en har bare en max pris jeg vil gi.

Anmeld

31. oktober 2011

Stjernestoev

NNM skriver:

det har vi ikke brug for at få.

har penge nok til en har bare en max pris jeg vil gi.

Når okay, det var da en ærlig sag :-)
Har I ikke en mødrehjælp, som kunne ske at have en?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.