er det en god barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.459 visninger
43 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

NinaNymannMadsen

er det her en god barnevogn?

vi skal nemlig ha ny barnevogn da den vi har lieg nu har fået fugt og det har den så taget skade af og fået nogen grimme grimme pletter og de ting vi har prøvet for at få dem fjernet har ikk hjulpet.

så har lige været inde og finde en ny men vil gerne vide om den er god eller hvordan og hvorledes hvis i kender den hvertfald.

her er linket til den.
http://www.babysam.dk/barnevogne/babysam-barnevogn e/wonderxl-barnevogn-9901000385382

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

An&Jo

det var ikke en jeg ville vælge.. synes den ser meget skrabet ud når man se den i butikken..

jeg ville nok vælge at finde en brugt odder eller emmaljunga til den pris istedet, der får man altså bare mere for pengene.. jeg har selv lige købt en odder på xdream 2 stellet til meget få penge, den er 2 år gammel, og har ingen brugstegn overhovedet..

Anmeld

31. oktober 2011

NinaNymannMadsen

An&Jo skriver:

det var ikke en jeg ville vælge.. synes den ser meget skrabet ud når man se den i butikken..

jeg ville nok vælge at finde en brugt odder eller emmaljunga til den pris istedet, der får man altså bare mere for pengene.. jeg har selv lige købt en odder på xdream 2 stellet til meget få penge, den er 2 år gammel, og har ingen brugstegn overhovedet..

okay. har bare kikket rundt de forskellige steder og det er den billigste vogn vi kan finde her i horsens. vil ikk af med flere 1000 kr for en barnevogn nemlig da vi ikk har råd til at skulle betale mere end 2000 godt og vel for en. og alle andre steder hvor jeg har set på barnevogne koster de fra 3000 og op.

Anmeld

31. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Det kommer nok lidt an på hvad den skal bruges til..
Den er lækker høj i stellet, så man skal ikk bukke sig så meget når man skal putte barnet, men jeg ved ikke hvordan den er at gå tur med..
Jeg kunne selv have fundet på at købe den hvis ikke jeg havde kendt til Trille som også er et okay billig barnevognsmærke..

Men ellers er jeg til Odder, og de kan findes billig brugte, uden skader..

Anmeld

31. oktober 2011

Benjamins'mor

Jeg synes den er rigtigt god. Den skal bare tit smøres med olie, fordi den knirker.

Anmeld

31. oktober 2011

MissTas

An&Jo skriver:

Helt enig

emmaljunga og odder er altså bare lagt bedre kvalitet ..

Anmeld

31. oktober 2011

NinaNymannMadsen

LouiseVous skriver:

Det kommer nok lidt an på hvad den skal bruges til..
Den er lækker høj i stellet, så man skal ikk bukke sig så meget når man skal putte barnet, men jeg ved ikke hvordan den er at gå tur med..
Jeg kunne selv have fundet på at købe den hvis ikke jeg havde kendt til Trille som også er et okay billig barnevognsmærke..

Men ellers er jeg til Odder, og de kan findes billig brugte, uden skader..

den skal bruges til at gå tur med og senere til at hun skal sove ude i den også jo. det er en erstatning for den vi har nu.

Anmeld

31. oktober 2011

An&Jo

NNM skriver:

okay. har bare kikket rundt de forskellige steder og det er den billigste vogn vi kan finde her i horsens. vil ikk af med flere 1000 kr for en barnevogn nemlig da vi ikk har råd til at skulle betale mere end 2000 godt og vel for en. og alle andre steder hvor jeg har set på barnevogne koster de fra 3000 og op.

koster de også det som brugt?? eller vil i bare slet ikke have en brugt vogn??

vil faktisk sige at sådan en som safe performance fra bilka er bedre end den der.. og den koster vidst heller ikke så meget..

hvis i vil have brugt så byd på vognen, og pres sælger så langt ned som muligt, tit sætter man som sælger jo sine ting lidt dyrere for at man netop kan handle om prisen..

Anmeld

31. oktober 2011

NinaNymannMadsen

Benjamin03012011 skriver:

Jeg synes den er rigtigt god. Den skal bare tit smøres med olie, fordi den knirker.

det jo så bare hvad det er. skal bare ha en ny barnevogn da jeg ikk vil byde min datter at ligge i den vi har nu.

Anmeld

31. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

NNM skriver:

den skal bruges til at gå tur med og senere til at hun skal sove ude i den også jo. det er en erstatning for den vi har nu.

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=12896

Det er en Trille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.