Børnehavebørn og organiserede aktiviteter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Ciss

trunte89 skriver:

De 2 første år var det mor/far/barn gymnastik. Men i år er det tumlingeholdet, og der sidder forældrene i omklædningsrummet og venter.

Nej, hvor bliver de hurtigt store og selvstændige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

trunte89

Ciss skriver:

Nej, hvor bliver de hurtigt store og selvstændige...

Ja, jeg synes godtnok også, at det var lidt tidligt, og min datter var heller ikke helt tryg ved det første gang, men nu ELSKER hun at hun er blevet stor nok til at være til gymnastik uden mor
Det hjælper så også, at stortset hele holdet går i hendes børnehave. Alle hendes bedste veninder går der

Anmeld

1. november 2011

Solstrålen

Min datter går til gymnastik hver onsdag .. det er godt nok fra kl 18 - 18.50 men det betyder bare at vi spiser inden vi skal afsted.

Det er et hold for børn mellem 3 1/2 - 5 år og det er uden forældre.

Der er mange børn fra hendes stue/børnehave på holdet og så er hendes pædagog osse en af trænerne ..

Jeg synes at det er godt for min datter socialt at hun går til gymnastik.

Anmeld

2. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min dreng er 4 år og han går ikke til nogen aktiviteter. Han skal dog begynde til fodbold til foråret.

Anmeld

2. november 2011

lille83

Ciss skriver:

Det synes jeg altså lyder meget fornuftigt. - og hvor er det godt, at det ligger så tidligt! Min datter er i hvert fald ikke klar til at være afsted på den slags fra 6 til 7 om aftnen, som er alternativet her...

er også meget glad for det ligger tidligt. det er fra 16.30-17.30, hvis det var efter aftensmaden tror jeg vi havde meldt fra et år eller 2 endnu.

Anmeld

2. november 2011

LISBETH:-)

Min datter på 4 år går til svømning hver lørdag formiddag. Der går en del år endnu før hun skal gå til noget i hverdagene

Anmeld

2. november 2011

Agnete

Min pige på snart 5 går til gymnastik en gang om ugen. Det er 3. sæson. Hun har også gået til svømning i 4 år, men er lige stoppet, da 2 ting er for meget i vores familie. Så vi tager i stedet i svømmehallen uden udervisning en gang i mellem, når vi lige har overskud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.