Hej
Ser at her er en tråd, hvor der foreslåes ting, som børnehavebørn kan gå til. Jeg blev egentlig utrolig imponeret, når jeg læste den, for der er jo egentlig enormt meget, man kan vælge i mellem - i hvert fald hvis man bor på de rigtige steder i landet.
Vores datter på 4 år går ikke til nogen ting. Hverdagene er travle nok. Alle er trætte efter arbejde/børnehave. I weekenderne er det almindeligt familieliv, ud at lege, besøge folk, gå tur, eller hvad vi nu finder på. Vi er endnu ikke begyndt at tænke på organiserede aktiviteter, bortset fra, at jeg har lidt lyst til, at hun og jeg en dag skal begynde i et lokalt familiekor, hvor forældrer og børn op til ca 10 år deltar sammen hver uge. Men det ligger fra kl 6 hver torsdag, og det er lidt for sent for os endnu. Men jeg håber, vi kan gøre det næste år.
Jeg troede egentlig ikke, at det var så almindeligt, at børnehavebørn går til organiserede aktiviteter. Men det kan jo være, at jeg tager helt fejl?
Skriv gerne en kommentar om hvorfor/hvorfor ikke, dit barn går til aktiviteter. Hvad har været vellykket, hvad ikke, og hvad er dine tanker omkring disse aktiviteter?
På forhånd tak.
Anmeld