Kogt Vand til flaske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

Jeia

Baby-støv skriver:

okay.... Må man ikk hælde mme i før den kommer i mikro?

Du kan godt putte mme i det kolde kogte vand, men så må du endelig ikke varme det op over 37 grader, ellers ødelægger du vitaminerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

twinny

Jeia skriver:

Du kan godt putte mme i det kolde kogte vand, men så må du endelig ikke varme det op over 37 grader, ellers ødelægger du vitaminerne.

Nej det bliver det heller ikk.. Det er bare til det er lunt..

Anmeld

30. oktober 2011

Jeia

Baby-støv skriver:

Nej det bliver det heller ikk.. Det er bare til det er lunt..

så er det ok

Anmeld

31. oktober 2011

Moar2011

Baby-støv skriver:

Jaah tøser igen..

Jeg ville høre, om man må koge vandet stille det på køl og opvarme det igen, når man laver flaskerne..  

jeps det gjorde jeg os - kogt det, i flasker direkte i køleskabet og så i mikroen med mme i 30sek.

Anmeld

31. oktober 2011

twinny

Babyklar skriver:

jeps det gjorde jeg os - kogt det, i flasker direkte i køleskabet og så i mikroen med mme i 30sek.

Meget nemmere..

Anmeld

31. oktober 2011

Chris86

Baby-støv skriver:

ja... Så vandet koger i selve flasken..

Her kogte jeg også vandet i selve flasken... gad ik gå og finde gryder osv frem for at koge, når microoven nemr kan klare det samme på ingen tid...

Anmeld

31. oktober 2011

twinny

Chris86 skriver:

Her kogte jeg også vandet i selve flasken... gad ik gå og finde gryder osv frem for at koge, når microoven nemr kan klare det samme på ingen tid...

okay, tak for det...

Anmeld

31. oktober 2011

Isabella_mor

ja du stiller bare de flasker du skal bruge på et døgn i køleren med det kogte vand så det bliver koldt.. nå du så skal bruge det så kommer du det i mikroovnen og varmer det til det har den rigtige temperatur, ca 36-37 grader...  

vi gjorde det samme og det var en befrielse..... 

hvilke flasker har du..?? der er jo nogle sutteflasker som ikke har en label der siger at de ikke indeholder bpa... 

Anmeld

31. oktober 2011

twinny

isabellamor skriver:

ja du stiller bare de flasker du skal bruge på et døgn i køleren med det kogte vand så det bliver koldt.. nå du så skal bruge det så kommer du det i mikroovnen og varmer det til det har den rigtige temperatur, ca 36-37 grader...  

vi gjorde det samme og det var en befrielse..... 

hvilke flasker har du..?? der er jo nogle sutteflasker som ikke har en label der siger at de ikke indeholder bpa... 

jeg har sådan nogle billige nogle fra babysam.. De tit har på tilbud... Men nu har manden afkalket elkedelen, så nu bruger jeg den... (gud hvor tog det også laang tid for ham)

Anmeld

31. oktober 2011

Isabella_mor

Baby-støv skriver:

jeg har sådan nogle billige nogle fra babysam.. De tit har på tilbud... Men nu har manden afkalket elkedelen, så nu bruger jeg den... (gud hvor tog det også laang tid for ham)

hahaha... det kender jeg godt...

vi har et køkken der ikke er færdigt endnu. en masse lister vi mangler at sætte på gulvet vi lagde for snart 1½ år siden... osv osv osv.. 

haha... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.