Kogt Vand til flaske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

twinny

Mira0911 skriver:

Det tror jeg ikke der sker noget ved... Men det er lidt bøvlet... Kog det hellere i elkedlen, så kan du dosere alle flasker op på engang...

Jaah det skal også gøres... Men skal lige have kæresten til at afkalke den. Og det kan jo godt tage tid... De kære mand er jo ikk altid lige hurtige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Mira0911

Baby-støv skriver:

Jaah det skal også gøres... Men skal lige have kæresten til at afkalke den. Og det kan jo godt tage tid... De kære mand er jo ikk altid lige hurtige.

Kender det godt med de kære mænd... 

Anmeld

30. oktober 2011

twinny

Mira0911 skriver:

Kender det godt med de kære mænd... 

hehe.. og tilsidst bliver man bare træt af, at være efter dem hele tiden..

Anmeld

30. oktober 2011

Mira0911

Baby-støv skriver:

hehe.. og tilsidst bliver man bare træt af, at være efter dem hele tiden..

Hehe Ja... Tit ordner jeg selv tingene, når kæresten ikke kommer igang... 

Anmeld

30. oktober 2011

Jeia

Altså nu skal vandet koge i 3 min, så ved ikke om det er så godt at gøre det i microen. Jeg kogte vandet i en gryde, kølede det lidt af, så i flaskerne, stillede dem i køleskab. Når jeg skulle bruge en flaske, varmede jeg den på til ca. 50 grader i mikroen, hælde pulver i, så fik det hurtig drikketemp.

Anmeld

30. oktober 2011

twinny

Mira0911 skriver:

Hehe Ja... Tit ordner jeg selv tingene, når kæresten ikke kommer igang... 

os mig...  jeg må desværre ikk støvsuge selv, da jeg er bristet fra a til z... Og jeg skal sparke kæresten igang.. Og holde øje med ham for ellers er det bare ikk ordentligt... Jeg vil meget hellere selv, så er ved at blive sindsyg og har lyst til at hive den ud af hånden på ham og gøre det selv..

Anmeld

30. oktober 2011

twinny

Jeia skriver:

Altså nu skal vandet koge i 3 min, så ved ikke om det er så godt at gøre det i microen. Jeg kogte vandet i en gryde, kølede det lidt af, så i flaskerne, stillede dem i køleskab. Når jeg skulle bruge en flaske, varmede jeg den på til ca. 50 grader i mikroen, hælde pulver i, så fik det hurtig drikketemp.

okay.... Må man ikk hælde mme i før den kommer i mikro?

Anmeld

30. oktober 2011

Mira0911

Baby-støv skriver:

os mig...  jeg må desværre ikk støvsuge selv, da jeg er bristet fra a til z... Og jeg skal sparke kæresten igang.. Og holde øje med ham for ellers er det bare ikk ordentligt... Jeg vil meget hellere selv, så er ved at blive sindsyg og har lyst til at hive den ud af hånden på ham og gøre det selv..

Den der støvsugning der... Den fungere heller ikke helt her... Han bliver så træt af mig, når jeg siger alle stole skal væk bordet osv osv... 

Anmeld

30. oktober 2011

twinny

Mira0911 skriver:

Den der støvsugning der... Den fungere heller ikke helt her... Han bliver så træt af mig, når jeg siger alle stole skal væk bordet osv osv... 

haha... præcis det samme her..

Anmeld

30. oktober 2011

Mira0911

Baby-støv skriver:

haha... præcis det samme her..

Sådan er mænd vidst bare... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.