Et helvede at bade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

Janni.

merichs skriver:

Kan da prøve  Men hun vil heller ikke i bruser

Har i prøvet at lade hende lege med vandet på badeværelset? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

B&J

vi par prøvet det med vores dreng 2 gange nu første gang da han ca var 9mdr til han var 10mdr og nu her for ca 1månede siden var den gal igen.... han vil bare ikke i bad græder og skriger og det knuser mit hjerte når jeg ellers ved hvor meget han elsker det og nyder og griner osv når han er i badekar..

men tror det er en periode og det forsvinder igen

det har det været her hjemme

men sender dig en kæmpe krammer for det er ikke sjovt

Anmeld

30. oktober 2011

2babygirls

merichs skriver:

Det har aldrig været et problem at bade vores datter. Vi har hygget og pjasket og leget... Men det er slut nu. Chanel går fuldstændig i panik når vi nærmer os badekaret. Hele badet er fyldt med gråd. Det hjælper heller ikke at tage hende med i brusebad.

Det gør så ondt i mit hjerte  men hun skal jo bades

Åhhh hvad skal jeg gøre????

Synger I ???
Jeg synger altid regnvejrssangen fra bamses billedbog og det synes Madeleine er sjovt.

Anmeld

30. oktober 2011

merichs

Janni. skriver:

Har i prøvet at lade hende lege med vandet på badeværelset? 

Altså har prøvet at fylde vand i badekarret, hvor hun så ikke står deri og kan lege og pjaske, men hun vil slet ikke i nærheden af det mere

Anmeld

30. oktober 2011

merichs

B&J skriver:

vi par prøvet det med vores dreng 2 gange nu første gang da han ca var 9mdr til han var 10mdr og nu her for ca 1månede siden var den gal igen.... han vil bare ikke i bad græder og skriger og det knuser mit hjerte når jeg ellers ved hvor meget han elsker det og nyder og griner osv når han er i badekar..

men tror det er en periode og det forsvinder igen

det har det været her hjemme

men sender dig en kæmpe krammer for det er ikke sjovt

Tak for kram  Nej det er slet ikke sjovt, så håber det går over

Anmeld

30. oktober 2011

merichs

Tina&Martin skriver:

Synger I ???
Jeg synger altid regnvejrssangen fra bamses billedbog og det synes Madeleine er sjovt.

Thomas tog sangen plejer at være en trøst når hun er ked, men det hjælper slet ikke her

Anmeld

30. oktober 2011

Janni.

merichs skriver:

Altså har prøvet at fylde vand i badekarret, hvor hun så ikke står deri og kan lege og pjaske, men hun vil slet ikke i nærheden af det mere

Øv det var lige min idé. Uhm så ved jeg sørme ikke. 

Men det er vel noget med langsom tilvænning igen tænker jeg. Mindre vand end i gjorde da hun var glad for at være i bad. 

Åh jeg ved det ikke, sidder bare og tænker på livet løs om der er et par muligheder, som i evt ikke havde prøvet endnu. 

Håber virkelig det snart går over igen. 

Anmeld

30. oktober 2011

merichs

Janni. skriver:

Øv det var lige min idé. Uhm så ved jeg sørme ikke. 

Men det er vel noget med langsom tilvænning igen tænker jeg. Mindre vand end i gjorde da hun var glad for at være i bad. 

Åh jeg ved det ikke, sidder bare og tænker på livet løs om der er et par muligheder, som i evt ikke havde prøvet endnu. 

Håber virkelig det snart går over igen. 

Håber godt nok også at det går over igen

Anmeld

30. oktober 2011

Bom

merichs skriver:

Hun er knap 13 mdr og det har været sådan en måneds tid. Troede bare det var en "fase" men synes godt nok det er en lang fase så

Det er en fase...

Det var det ihvertfald ved os.. Da Matilde var 14 mdr tror jeg, da blev det også pludselig et helvede og bade hende, det kom fra den ene dag til den anden...

Men det vi har gjort, er at tage badekaret væk, og når hun så skal i bad er det sammen med en af os, og så står den anden klar til at tørre..
Når hun så er inde i badet, gør vi meget ud af at fortælle hvad der skal ske, og når håret skal skylles, tæller vi til tre og på NU, kommer hun ind hun vandet.. (Det er noget jeg har lært til baby svømning, når de skal dykke under vandet)
De første par gange græd hun lidt, men slet ikke så meget som med badekar's seacen... Og nu er der intet.. Det er blevet så godt, at den ene dag jeg havde hende med i bad, var hun faktisk kommet ud til far for at blive tørret, da hun var tør løb hun ud til mig under bruseren og ville op igen.. Ha ha dobbelt arbejde til farmand..

Held og lykke med dage projektet..

Anmeld

30. oktober 2011

merichs

Bom skriver:

Det er en fase...

Det var det ihvertfald ved os.. Da Matilde var 14 mdr tror jeg, da blev det også pludselig et helvede og bade hende, det kom fra den ene dag til den anden...

Men det vi har gjort, er at tage badekaret væk, og når hun så skal i bad er det sammen med en af os, og så står den anden klar til at tørre..
Når hun så er inde i badet, gør vi meget ud af at fortælle hvad der skal ske, og når håret skal skylles, tæller vi til tre og på NU, kommer hun ind hun vandet.. (Det er noget jeg har lært til baby svømning, når de skal dykke under vandet)
De første par gange græd hun lidt, men slet ikke så meget som med badekar's seacen... Og nu er der intet.. Det er blevet så godt, at den ene dag jeg havde hende med i bad, var hun faktisk kommet ud til far for at blive tørret, da hun var tør løb hun ud til mig under bruseren og ville op igen.. Ha ha dobbelt arbejde til farmand..

Held og lykke med dage projektet..

Åh håber du her ret i at det er en fase.

Vil prøve at gøre som jer og håber at det kan lykkes at få vores lille badedyr igen

Hihihi hvor nuttet, så måtte farmand på den igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.