Føder hun???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2009

charlottekri

ja for jeg syntes ikke det kunne passe at frøkenen havde taget næsten 900 g på i løbet af en uge he he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2009

Diana...

ja det er godt nok os meget at tage fejl...

Anmeld

10. februar 2009

LotteN

når Diana, sker der snart noget eller hvad?

Anmeld

10. februar 2009

Diana...

LotteN skriver:

når Diana, sker der snart noget eller hvad?

NEJ han gider ikke ud til mig...

Anmeld

10. februar 2009

LotteN

Diana/Claus skriver:

NEJ han gider ikke ud til mig...

øvøv.... hop og på cyklen og en tur på 5 km... det gjrode jeg og samme aften gik vandet

Anmeld

10. februar 2009

Diana...

LotteN skriver:

øvøv.... hop og på cyklen og en tur på 5 km... det gjrode jeg og samme aften gik vandet

Hi hi ja hvis jeg kunne det havet jeg gjort det hi hi... Jeg er begynd og kunne gå længer end til postkassen nu så vi er i skoven hver dag og gå en time det sgu dejligt men det gider ikke rigtig sætte gang i noget.

Anmeld

10. februar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

ja det er godt nok os meget at tage fejl...

Her tog de fejl med et helt kilo.... - Mille belv skønnet til 3500 dagen før hun kom ud - var til jordemoder d. 30 oktober og blev der skønnet til en "stor" pige på ca. 3500 g.

MEN hun kom ud ca. 20 timer efter og vejede 4510 g. - Så det kostede lagkage for jordmoderen

knus Pia.

Anmeld

10. februar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Her tog de fejl med et helt kilo.... - Mille belv skønnet til 3500 dagen før hun kom ud - var til jordemoder d. 30 oktober og blev der skønnet til en "stor" pige på ca. 3500 g.

MEN hun kom ud ca. 20 timer efter og vejede 4510 g. - Så det kostede lagkage for jordmoderen

knus Pia.

Det bare meget at tage fejl det utroligt. Men jeg grinte altså os første gang hun trykket mig på maven og sagde hvad han vejed, kunne ikke lige forstå hun kunne mærke det bare ved at trykke lidt griner.

Anmeld

10. februar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Det bare meget at tage fejl det utroligt. Men jeg grinte altså os første gang hun trykket mig på maven og sagde hvad han vejed, kunne ikke lige forstå hun kunne mærke det bare ved at trykke lidt griner.

Nej tror altså heller ikke man skal stole helt blindt på deres skøn...

Men de kan jo mærke at den vokser og det er jo det vigtigste....

Nå søde så er du 2 dage over tid, nu dobbelt krydser jeg for han kommer ud meget snart og husk nu hvis jeg ikke er på her inde, at send mig en sms

Varmt knus fra Pia.

Anmeld

10. februar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Nej tror altså heller ikke man skal stole helt blindt på deres skøn...

Men de kan jo mærke at den vokser og det er jo det vigtigste....

Nå søde så er du 2 dage over tid, nu dobbelt krydser jeg for han kommer ud meget snart og husk nu hvis jeg ikke er på her inde, at send mig en sms

Varmt knus fra Pia.

Ja 2 dage KOM NU LILLE BABY.

Jeg har skrevet dig på listen så hvis jeg ikke lige kan komme på baby så ved Claus han lige skal skrive dig så du kan sige det her inde for det har jeg jo lovet hi hi så du står næsten øverst på listen

Knusser til dig os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.