Føder hun???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2009

LotteN

du skal da også lige ødelægge spændingen med denne meddelelse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2009

Mca<3

Ha ja sorry Men på den anden side , man kan vel godt føde samtidig med at computeren er i stykker

Anmeld

9. februar 2009

Diana...

Hej Alle søde Piger

Der er desværre ikke sket noget endnu
Ja min computer er gået i stykker men jeg håber jeg får en ny i morgen. Jeg bruger Claus Com men det en stationær com og gider ikke side inde i hjørnet med den så jeg keder mig rigtig uden baby.dk... Men jeg lige inde og kikke om morgen hi hi kan jo ikke lade vær...

Og selvfølgelig skriver jeg så snart der begynder og ske noget det har jeg jo lovet Han må meget gerne komme ud snart hi hi den vente tid er godt nok lang synes jeg...

Mange Knus Til jer alle

Anmeld

9. februar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Hej Alle søde Piger

Ja min computer er gået i stykker men jeg håber jeg får en ny i morgen. Jeg bruger Claus Com men det en stationær com og gider ikke side inde i hjørnet med den så jeg keder mig rigtig uden baby.dk... Men jeg lige inde og kikke om morgen hi hi kan jo ikke lade vær...

Og selvfølgelig skriver jeg så snart der begynder og ske noget det har jeg jo lovet Han må meget gerne komme ud snart hi hi den vente tid er godt nok lang synes jeg...

Mange Knus Til jer alle

Krydser fingre for han snart melder sin ankomst ham den lille mand...

Sikke en fin hjemmeside I har fået...

Tak for kigget....

Stoort knus og kram fra Pia...

Anmeld

9. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana/Claus skriver:

Hej Alle søde Piger

Mange Knus Til jer alle

Æv, at det 'bare' er en computer der ikke virker. HÅber der snart kommer en baby

Anmeld

9. februar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Krydser fingre for han snart melder sin ankomst ham den lille mand...

Sikke en fin hjemmeside I har fået...

Tak for kigget....

Stoort knus og kram fra Pia...

Ja det håber jeg os han gør kan slet ikke vente mere, jeg har været til jdm i dag og han vejer ca 3200 så det jo godt nok, hvis jeg ikke har født inden på mandag ville hun prikke til noget så det kunne sætte lidt fut i tingene så jeg har lidt større chance for at føde hjemme for det må jeg jo kun til og med d. 22 feb. så det var sødt af hende.

Tak, Ja jeg var lige inde og kikke fra min kærestes computere den se slet ikke som den gør fra en Mac computer, vi har lavet den på en mac så brugt en ,asse mac ting som man ikke kan se på en alm com. bla. teksten er standart tekst fra en alm com men sådan en fin skrift fra en mac com. trist at det ikke er ens fra begge typer com.

Anmeld

9. februar 2009

Pia.

MetteT skriver:

Ihh... Jeg er så spændt...

Har du forresten fundet ud af om du ville flytte til Silkeborg og passe Lukas og Kathrine når den tid kommer...?? tihi..
Knus

Meget ærgeligt at Silkeborg er så langt væk, men hvis i hiver teltpløkkerne op og flytter til Guldborgsund så vil jeg meget gerne passe jeres guldklumper *S* - men det er nok lidt for langt væk for jer...

Fortsat god aften

Knus fra Pia

Anmeld

10. februar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Meget ærgeligt at Silkeborg er så langt væk, men hvis i hiver teltpløkkerne op og flytter til Guldborgsund så vil jeg meget gerne passe jeres guldklumper *S* - men det er nok lidt for langt væk for jer...

Fortsat god aften

Knus fra Pia

Hvis nu vi bare begge flytter til sjælland inden for et år så det problem løst

Anmeld

10. februar 2009

charlottekri

bare lige et input:
ugen før jeg fødte min datter ved pks fik vi at vide at hun vejede ca 2800 gr. men da hun kon ud en uge senere vejede hun 3680... man kan altså ikke helt stole på de tal, og jeg blev godt nok overrasket, da hun kom ud og var så stor!!
sender masser af ve-støv i din retning

Anmeld

10. februar 2009

Diana...

charlottekri skriver:

bare lige et input:
ugen før jeg fødte min datter ved pks fik vi at vide at hun vejede ca 2800 gr. men da hun kon ud en uge senere vejede hun 3680... man kan altså ikke helt stole på de tal, og jeg blev godt nok overrasket, da hun kom ud og var så stor!!
sender masser af ve-støv i din retning

Hi hi ja kender os en som kom ud 400 større end de havet skudt til.

Har været oppe og blive skannet 2 gange næsten lige efter og der har hun næsten ramt plæt + - 50 så håber at hun os har regnet rigtig denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.