4 mdr og skriger næsten konstant!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

raca

STN skriver:

ville hun så ikke græde, hvis det var noget med ørerne...?

ikke nødvendigvis.. ørebøvl kan komme til udtryk på mange måde,

hvis det er lidt væske på øret kan det give føelsen af kløe i øret og osteklokke fornemmelse.. og nogle gange dårligt søvn, ca 3kvarter-1,5 time inde i søvnen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

AnneBJ

Maja88 skriver:

sådan en periode havde vi også ved 4 måneders alderen og kan trøste dig med det går over...

ved egentlig ikke hvad vi gjorde, men det gik over til sidst

Præcis det samme her!! 

Anmeld

30. oktober 2011

Sitrani

Maja88 skriver:

sådan en periode havde vi også ved 4 måneders alderen og kan trøste dig med det går over...

ved egentlig ikke hvad vi gjorde, men det gik over til sidst

ok... det var da godt at høre

Tror også bare vi ser tiden an, men synes bare hun har gjort det længe nu, men de sidste par dage har det virkelig været intenst.....

Anmeld

30. oktober 2011

Tona

STN skriver:

Hej piger..

Vores lille pige har her de sidste 2-3 uger skreget nærmest ustandseligt! Det er helt vildt, og nogen gange bliver det til gråd... Hun kan virkelig blive ved længe! Det er næsten lige meget hvad vi gør, så brokker hun sig højlydt.. virkelig højlydt...

Nogen der har prøvet det samme med deres 4 mdr gamle babyer..?

Vi oplevede det med Amanda, og i hendes tilfælde var det sult hun skreg af. Hun havde brug for at komme over på fast kost og da hun kom det blev hun straks glad igen.

Andre muligheder kan være vrøvl med ørerne/generel lægetjeck.

Jeg har ikke læst alle svar, så jeg ved ikke om der evt er nogen der har skrevet til dig at det er noget alle børn skal igennem sådan i en lille periode. Det er efter min mening forkert. Det er rigtig nok at de fleste børn har perioder hvor de klynker mere og er mere sådan pyller og vil have nærvær hele tiden...(det skal de selvfølgelig have ubetinget). Vi fk det samme at vide dengang med Amanda.

MEN et barn der græder og skriger hele tiden må man ikke bare afskrive som værende i en fase efter min mening. Det skal undersøges og afklares...men jeg vil vædde på at det er noget helt ufarligt som fx tænder, sult eller ører som der let gøres noget ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.