4 mdr og skriger næsten konstant!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.678 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Sitrani

Hej piger..

Vores lille pige har her de sidste 2-3 uger skreget nærmest ustandseligt! Det er helt vildt, og nogen gange bliver det til gråd... Hun kan virkelig blive ved længe! Det er næsten lige meget hvad vi gør, så brokker hun sig højlydt.. virkelig højlydt...

Nogen der har prøvet det samme med deres 4 mdr gamle babyer..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Maja_4000

Har ikke prøvet det .. Men tror da jeg ville ringe til lægen .. Det kan jo være hun har ondt i ørene eller noget ?

Anmeld

30. oktober 2011

MorDk

Prøv at ringe til lægen... måske hun har væske på ørene... eller vrøvl med maven...?! Vores dreng han skreg meget de første 4-5 mdr. Det er SÅ hårdt!!!

Anmeld

30. oktober 2011

raca

har du prøvet at give hende ubetinget kropskontakt..

jeg ved self ikke om du tager hende op hver gang hun siger lidt men prøv det, hvis du ikke gør det i forvejen.. drop illotionen om at hun skal ligge selv, men bær hende hele tiden..

er du statet på fast føde så stop.. følger hun sin vægts kurve så forsæt som hidtil med mad..tilbud evt ofter..

der ligger både et apetitspring og tiger spring lige der omkring hvor hun er nu.. og det kan resultere i gråd..

eller gå til lægen.. måske har hun noget med ørene.. el.. særligt hvis hun har været småsnottet, så kan det godt sidde og genere

Anmeld

30. oktober 2011

Sitrani

raca skriver:

jeg ved self ikke om du tager hende op hver gang hun siger lidt men prøv det, hvis du ikke gør det i forvejen.. drop illotionen om at hun skal ligge selv, men bær hende hele tiden..

er du statet på fast føde så stop.. følger hun sin vægts kurve så forsæt som hidtil med mad..tilbud evt ofter..

der ligger både et apetitspring og tiger spring lige der omkring hvor hun er nu.. og det kan resultere i gråd..

eller gå til lægen.. måske har hun noget med ørene.. el.. særligt hvis hun har været småsnottet, så kan det godt sidde og genere

Men hun græder ikke, hun skriger kun... sådan hysterisk nærmest, som om hun er vred....

Og det er ikke kun når hun ligger alene at hun skriger, det er også når vi holder hende osv.

Igår holdt vi navngivningsfest, og der skreg hun nærmest ikke hele dagen, fordi der skete så meget, og hun derfor var underholdt.. hun pev lidt, men det var mest fordi der var fremmede, og hun kun ville være hos mig....

Anmeld

30. oktober 2011

Hollybaby

raca skriver:

Må li kommentere. Jeg skriver ikke så ofte herinde, men læser lige med, når jeg har et øjeblik. Jeg har lagt mærke til dine kommentarer og råd, og jeg synes bare du virker til at være en super mor, så hjertevarm og naturlig. Du har bare et fantastisk syn på børn,og børns behov, og jeg bruger faktisk tit, de råd du skriver til andre.

Anmeld

30. oktober 2011

raca

STN skriver:

Men hun græder ikke, hun skriger kun... sådan hysterisk nærmest, som om hun er vred....

Og det er ikke kun når hun ligger alene at hun skriger, det er også når vi holder hende osv.

Igår holdt vi navngivningsfest, og der skreg hun nærmest ikke hele dagen, fordi der skete så meget, og hun derfor var underholdt.. hun pev lidt, men det var mest fordi der var fremmede, og hun kun ville være hos mig....

så ville jeg helt klart gå til lægen med hende tror bestemt det er ørene der driller så.

Anmeld

30. oktober 2011

raca

Hollybaby skriver:

Må li kommentere. Jeg skriver ikke så ofte herinde, men læser lige med, når jeg har et øjeblik. Jeg har lagt mærke til dine kommentarer og råd, og jeg synes bare du virker til at være en super mor, så hjertevarm og naturlig. Du har bare et fantastisk syn på børn,og børns behov, og jeg bruger faktisk tit, de råd du skriver til andre.

tak bliver jo helt genert

Anmeld

30. oktober 2011

Sitrani

raca skriver:

så ville jeg helt klart gå til lægen med hende tror bestemt det er ørene der driller så.

ville hun så ikke græde, hvis det var noget med ørerne...?

Anmeld

30. oktober 2011

Maja88

sådan en periode havde vi også ved 4 måneders alderen og kan trøste dig med det går over...

ved egentlig ikke hvad vi gjorde, men det gik over til sidst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.