Hvad laver I på denne dejlige søndag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

JonTri

Jeg ligger og feder den på sofaen... Har kvalme og er træææt:-(. Manden laver om og murer vægge... Ungerne er møgbeskidte grundet ALT det murestøv... Har dog været ude at lege lidt i efterårskulden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

JonTri

lulini skriver:

jeg sidder bare og nyder stilheden mens kæresten og drengene er kørt på stranden for at kaste sten i vandet - tosser  og mens jeg så nyder stilheden kan jeg slet ikke lade være med at tænke på navne - kan kun tænke på pigenavne, tør slet ikke tænke på drengenavne ... tør heller ikke tænke tanken om at det er endnu en dreng der befinder sig inde i min mave 

Uhh jeg har det ligesom dig... Håber også på en lille pige i min mavse:-). Ved dælme ik om man sku få det at vide... Har ik vidst det ved drengene... Go søndag

Anmeld

30. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Jamen jeg har været på job i 7 timer og da jeg kom hjem tog jeg hunden med på en gåtur i skoven. Ca. 4,5 km.

Nu sidder jeg lige og slapper lidt af inden jeg skal over og handle ind til aftensmaden. Broccoli/bacon tærte bliver det vist til idag.

Når jeg så kommer hjem fra indkøbsturen tror jeg at jeg ligger mig i smut ind i sengen med computeren og får skrevet alle de julegaveønsker jeg pludselig kom på i nat.

Og ellers står den vist bare på ren afslapning resten af dagen/aftenen.

God søndag til jer alle.

Anmeld

30. oktober 2011

lulini

JonTri skriver:

Uhh jeg har det ligesom dig... Håber også på en lille pige i min mavse:-). Ved dælme ik om man sku få det at vide... Har ik vidst det ved drengene... Go søndag

Jeg vil gerne have det afvide så vi har nogle pigeting og sådan noget herhjemme når den lille kommer - det er bare noget tid til at jeg kan få det afvide, men tanken om 4 drenge er MEGET skræmmende.

Hvor langt henne er du? 

Anmeld

30. oktober 2011

JonTri

lulini skriver:

Jeg vil gerne have det afvide så vi har nogle pigeting og sådan noget herhjemme når den lille kommer - det er bare noget tid til at jeg kan få det afvide, men tanken om 4 drenge er MEGET skræmmende.

Hvor langt henne er du? 

Uh 4 drenge... Det ku også tage pusten fra mig! Vi ska kun ha 3 børn, så det er last chance. 

Tror også jeg er for nysgerrig denne gang...

Jeg er 8 uger henne, så der er læææænge til visheden. Hvor langt er du? 

Anmeld

30. oktober 2011

MorDk

Vi har ikke lavet en skid! Bare sovet, spist og set tv og leget...

Anmeld

30. oktober 2011

Carl-Emil's mor

LunaLykke skriver:

Ja, hvad får i dagen til at gå med ? 

Herhjemme står den på projekt nyt klædeskab. Og det er lidt af et projekt skal jeg hilse at sige. Gik igang ved 11-tiden med at tømme vores gamle klædeskab, og nu har vi lige fået det revet ned. For så at konstatere at der ikke var malet inde bagved (skabet fulgte med da vi fik lejligheden), så alle mine idéer om at ommøblere derinde er lige gået i vasken. Men pyt, glæder mig bare til at få de nye skabe op

Lige pt. er kæresten og hans kammerat nede i gården og smide delene fra det der engang var vores klædeskab, til storskrald. Julia sover, så jeg nyder lige en lille stund for mig selv

Hvad laver I?

Vi skulle have været ude og brunch men kæresten var maks skidt-Mads imorges... Så vi ændrede til bio tur i aften og surprice nu er jeg maks-dårlig så nu står den bare på lækker flankesteak, hasselbagte kartofler og svampestuvning samt pandekager med is og hitch Vores søn er simpelthen så aktiv at jeg bliver feberlagt af det så det er super hårdt

Anmeld

30. oktober 2011

Gry91

Har brugt dagen på at slappe og bage dejlige kanelsnegle

Rigtig god søndag i laveste gear

Anmeld

30. oktober 2011

lulini

JonTri skriver:

Uh 4 drenge... Det ku også tage pusten fra mig! Vi ska kun ha 3 børn, så det er last chance. 

Tror også jeg er for nysgerrig denne gang...

Jeg er 8 uger henne, så der er læææænge til visheden. Hvor langt er du? 

jeg har også altid sagt at jeg kun vil have 3 - men jeg vil altså give det en sidste chance for en pige 

der er kortere tid for dig end for mig - for jeg er kun 4+1 

Anmeld

30. oktober 2011

Ellingsen

Dagen er gået med en tur til Frederecia på krea messe.

En superhyggelig dag i godt selskab, og med en masse inspiration

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.