Hvad laver I på denne dejlige søndag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
23 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

lycly

Ja, hvad får i dagen til at gå med ? 

Herhjemme står den på projekt nyt klædeskab. Og det er lidt af et projekt skal jeg hilse at sige. Gik igang ved 11-tiden med at tømme vores gamle klædeskab, og nu har vi lige fået det revet ned. For så at konstatere at der ikke var malet inde bagved (skabet fulgte med da vi fik lejligheden), så alle mine idéer om at ommøblere derinde er lige gået i vasken. Men pyt, glæder mig bare til at få de nye skabe op

Lige pt. er kæresten og hans kammerat nede i gården og smide delene fra det der engang var vores klædeskab, til storskrald. Julia sover, så jeg nyder lige en lille stund for mig selv

Hvad laver I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

MorTilEn2013Dreng

herhjemme står den på at spille playstaion tre da min kære forlovet lige har fået den og vi ikke rigitg kan finde på andet og lave.. 

Anmeld

30. oktober 2011

4kløver

Håber at manden skal kommer op efter nat tur. Der var jo med at der var 25% på legetøj i topper.

Anmeld

30. oktober 2011

Joan ( Smallie )

Vi bruger tiden påat være sur. Ungerne kan ikke finde uad ad den time de har fået mere så de valgte at stå op kl 5 ny tid og så droppe middags søvn så det er sku en herlig søndag her i huset.

Anmeld

30. oktober 2011

Simon's moar <3

Simon og jeg slapper på sofaen, efter middagslur
I formiddags var vi i Toys'R'us, og hold da op for et kaos!! Stod i kø i 50 min.. Vi var der 10:02, der var der ikke flere vogne.. Og vi var først ude lidt i 12

Senere ska vi hjem til olderne og spise  

Anmeld

30. oktober 2011

lulini

jeg sidder bare og nyder stilheden mens kæresten og drengene er kørt på stranden for at kaste sten i vandet - tosser  og mens jeg så nyder stilheden kan jeg slet ikke lade være med at tænke på navne - kan kun tænke på pigenavne, tør slet ikke tænke på drengenavne ... tør heller ikke tænke tanken om at det er endnu en dreng der befinder sig inde i min mave 

Anmeld

30. oktober 2011

Billemyre

Jeg har sovet meget længe idag!
Vågnede først halv tolv  Jeg plejer at vågne af mig selv allersenest kl. ni...

Jeg kom så også først i seng ved halv syv-tiden imorges, da manden og jeg havde været til halloween-fest hos min veninde.. But still!

Jeg skal lave lektier, da jeg skal på skoleforløb fra imorgen og en uge frem.
Er ved at uddanne mig til prof. sanger og autoriseret sanglærer og skal have både læst en masse samt fundet sange og noder - Og så skal jeg have bygget det strubehovede i gaffatape færdigt, som jeg startede med for et par dage siden 

Derudover har manden og jeg en middags- og biograf aftale med et vennepar i aften. Skal spise tyrkisk og se "Tintin" 

Ha' en skøn søndag, allesammen! 

Anmeld

30. oktober 2011

Muffinmus

Jamen tiden går md at vente på i morgen;-)

Ej, nyder søndagen og plejer IKKE at glæde mig til mandag, men i morgen skal jeg til kønsscanning med bettefisen og DET glæder jeg mig til:-)

Ellers har vi været i føtex for at købe deres karlson mixed spider ur til vores køkkenalrum ,super fedt ur synes både mig og min mand:-)

Glemte dig vintertid, så dukkede om 40 min for tidligt og måtte gå en tur i Viborgs øde gader indtil de åbnede

Tog derefter hjem til svigerne hvor ungerne fik kage og hyggede og da vi ville hjem og spise frokost ville ungerne blive, så det fik de lov til....behøver jeg at sige det var HELT ok med mig, at skulle have fri 3-4 timer i dag så jeg kunne få mig en morfar og få sat vores nye ur op

I aften skal vi så til familiemiddag hos svigerne med svignerinden og hendes fyr, det plejer vi næsten hver søndag:-)

Anmeld

30. oktober 2011

Mira0911

Ikke det vilde... Ungerne sover... Retter sagt det gør den mindste ikke om så lang tid... Der er mad tid for hende om lidt... Kæresten glor fodbold... Jeg sidder på trendsales, dba... og her... 

Anmeld

30. oktober 2011

Mi

Jeg har lige været i biografen med børnene, og se Far til fire. Den var god, syntes de. Så nu er de store sat igang med at rydde op i hele huset. ALT hvad der er deres skal ryddes op, så tager jeg resten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.