Kan jeg skrive sådan her - Sko tage på jobbet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

Stjernestoev

Camulla skriver:

?? Ville du da ikke gerne have dine sko igen? Forstår ikke helt det du skriver..  Ville du bare lade som ingenting??

Havde ikke selv sat en efterlysning op. Jeg går da ud fra, at hvis folk er kommet til at tage dem med hjem, at de så sætter dem på plads igen. Og hvis de ikke kommer tilbage, så synes jeg bare det skaber dårlig stemning, at der nu er en "tyv" på arbejdspladsen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Stjernestoev

Lotus86 skriver:

Det er da meget normalt at man gerne vil have det igen, hvis noget man er glad for er blevet taget fra en, det ville da være mærkeligt bare at være ligeglad, og så ikke gøre mere ved det. Du kan jo heller ikke vide om det var sko til 2000 kr. for så kan jeg da især godt forstå at ts er trist, men det kan jeg nu også selvom de kun har kostet 400 kr.

Havde ikke selv sat en efterlysning op. Jeg går da ud fra, at hvis folk er kommet til at tage dem med hjem, at de så sætter dem på plads igen. Og hvis de ikke kommer tilbage, så synes jeg bare det skaber dårlig stemning, at der nu er en "tyv" på arbejdspladsen.

Anmeld

30. oktober 2011

Stjernestoev

Anonym skriver:

Jaer, jeg elsker sko. Det er nogen min mor lige havde købt til mig. Mener jeg kun har haft dem på 3-4 gange.  

Da jeg ikke må have høje sko på abejdet. Så jeg har taget mine gummisko med. Desværre kom jeg til, at glemme, at jeg havde taget dem på Og da jeg kom på arbejde igen, var de væk

Kan du ikke spørge din chef, om I må få låste skabe?

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Synes bare ikke det kan være mening at jeg skal låse mine sko inde. Da alle dem jeg arbejder sammen med, også bare stiller sine.

Men er da glad for at der er en som også elsker mine sko. Men så må personen spørger mig, hvor jeg har købt dem.

Håber min chef har tid imorgen, så jeg kan snakke med hende, om det. Kæresten ville gerne købe mig et par nye. Men synes ikke at han skal gøre det. Da jeg håber at personen, ville give mig dem tilbage. UDEN at hun har gået i dem. Eller mig HUN give mig pengen til et par nye!

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

super med billede.

jeg ville helt fjerne "" pga så bare skrive:

kære alle.
jeg håber nogen kan hjælpe mig med at detfinde mine sko.
sagen er den at tagejeg har haft mine nye sko på, på arbejde. desværre kom de ikke med hjem da der er en der er kommet til at tage dem med sig. det er rigtig ærgerligt da deres kasse derhjemme nu er tom og jeg savner dem.

jeg håber at der er sket en misforståelse og den der er sketkommet til at tage dem afleverer dem tilbage. de kan afleveres i garderoben eller på xxxx's kontor.

på forhånd tak.

venligst men bestemt
xxxx

jeg undskylder for manglende store bogstaver osv. men er på telefonen.

Tusind tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.