Kan jeg skrive sådan her - Sko tage på jobbet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.334 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Godmorgen de damer .

Der er en person som har tage mine sko med hjem Jeg ville selvfølelig sætte en sedlen op på arbejde.

Men hvad kan jeg skrive? Jeg er helt lost lige nu. Da jeg er ked af, at jeg ikke kan have mine sko for mig selv.

Jeg har skrevet det her:
Jeg har haft mine nye sko på her på abejdet. Desværre kom de ikke med hjem. Da en af jer, er "kommet til at tag med dem hjem" Det synes jeg er rigtig ærgerligt da mine fødder savner sine sko. Og jeg har en tom kasse tilbage.

Håber at den person som har "kommet til" at tag dem med sig. Ville være søde at sætte dem ind på xxx kontor, eller garderoben. Så jeg kan få dem med hjem igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

ville ikke bruge "" da du så insinuerer at nogen har stjålet dem. måske er det en der har sko magen til. og hvis de nu er stjålet synes jeg ligedet virker bedre at skrive som om det ikke er bebrejdene og beskyldende . :-)

og så vil jeg lige skrive lidt om hvordan de så ud og hvilken størrelse de er. og kun skrive lidt: da en er kommet til at tage dem med hjem . altså slette JER.

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

ville ikke bruge "" da du så insinuerer at nogen har stjålet dem. måske er det en der har sko magen til. og hvis de nu er stjålet synes jeg ligedet virker bedre at skrive som om det ikke er bebrejdene og beskyldende . :-)

og så vil jeg lige skrive lidt om hvordan de så ud og hvilken størrelse de er. og kun skrive lidt: da en er kommet til at tage dem med hjem . altså slette JER.

Jeg har sæt et billede på . Så folk kan se hvordan de ser ud.

Hvordan vil du så den "....."? Helt præsic .

Anmeld

30. oktober 2011

Stjernestoev

hold da op. Du er godt nok glad for dine sko

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Stjernestoev skriver:

Jaer, jeg elsker sko. Det er nogen min mor lige havde købt til mig. Mener jeg kun har haft dem på 3-4 gange.  

Da jeg ikke må have høje sko på abejdet. Så jeg har taget mine gummisko med. Desværre kom jeg til, at glemme, at jeg havde taget dem på Og da jeg kom på arbejde igen, var de væk

Anmeld

30. oktober 2011

Camulla

Stjernestoev skriver:

?? Ville du da ikke gerne have dine sko igen? Forstår ikke helt det du skriver..  Ville du bare lade som ingenting??

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Har du en ide til hvad jeg kunne skrive?

Min sko-kasse er tom

Har du en ide til, hvad jeg ellers kunne gøre, hvis det viser sig at  person har gået med dem?

Anmeld

30. oktober 2011

Lotus86

Stjernestoev skriver:

Det er da meget normalt at man gerne vil have det igen, hvis noget man er glad for er blevet taget fra en, det ville da være mærkeligt bare at være ligeglad, og så ikke gøre mere ved det. Du kan jo heller ikke vide om det var sko til 2000 kr. for så kan jeg da især godt forstå at ts er trist, men det kan jeg nu også selvom de kun har kostet 400 kr.

Anmeld

30. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Jeg har sæt et billede på . Så folk kan se hvordan de ser ud.

Hvordan vil du så den "....."? Helt præsic .

super med billede.

jeg ville helt fjerne "" pga så bare skrive:

kære alle.
jeg håber nogen kan hjælpe mig med at detfinde mine sko.
sagen er den at tagejeg har haft mine nye sko på, på arbejde. desværre kom de ikke med hjem da der er en der er kommet til at tage dem med sig. det er rigtig ærgerligt da deres kasse derhjemme nu er tom og jeg savner dem.

jeg håber at der er sket en misforståelse og den der er sketkommet til at tage dem afleverer dem tilbage. de kan afleveres i garderoben eller på xxxx's kontor.

på forhånd tak.

venligst men bestemt
xxxx

jeg undskylder for manglende store bogstaver osv. men er på telefonen.

Anmeld

30. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Frk-Lotusblomst skriver:

super med billede.

jeg ville helt fjerne "" pga så bare skrive:

kære alle.
jeg håber nogen kan hjælpe mig med at detfinde mine sko.
sagen er den at tagejeg har haft mine nye sko på, på arbejde. desværre kom de ikke med hjem da der er en der er kommet til at tage dem med sig. det er rigtig ærgerligt da deres kasse derhjemme nu er tom og jeg savner dem.

jeg håber at der er sket en misforståelse og den der er sketkommet til at tage dem afleverer dem tilbage. de kan afleveres i garderoben eller på xxxx's kontor.

på forhånd tak.

venligst men bestemt
xxxx

jeg undskylder for manglende store bogstaver osv. men er på telefonen.

kan se der er hoppet nogle ord ind hist og her der ikke skulle være der. håber det kan læses alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.