Mussen2 skriver:
Da de stoppede med sutten? Overvejer om det vil være taktisk smart at stoppe herhjemme til jul, når den kan sendes til julemanden
Til den tid er vores datter 2½ år og det kommende halve års tid byedr på så mange nye ting, skal være storesøster til februar, forhåbentlig smide bleen, flytte i ny seng og på nyt værelse, så tænker det er bedst at taege en ting af gangen?
Hvis nu hun skal stoppe med den til december, hvor lang tid kan man så forvente projektet står på, før man kan sige det ikke kommer for tæt på en ny stor begivenhed. Jeg tænker på om det er for tæt på at hun skal være storesøster i begyndelsen af februar??
Dengang min datter blev storesøster første gang, der var hun lige så gammel som din datter. Hun blev også storesøster i februar.
Og vi valgte IKKE at tage sutten inden. Men efter. Så om foråret, sommeren, der afleverede hun sutten, mod en kæmpe gave fra fætter br, valget blev en hundedyr stor hello kitty bamse

og bleen røg i foråret.
Så vi undgik hun begyndte at tisse i bukserne og sutten var heller ikke svær. Vi ville bare ikke tage alt fra hende når hun nu stod og skulle igennem en kæmpe omvæltning i at blive storesøster. Hun skulle også starte i børnehave det år.
Så hvis jeg var dig, ville jeg vente med alle de ting, til efter den lille er kommet til verden. Så I ikke tager alt fra hende inden baby kommer og når så den lille også er her, så tager den jo mor og far. Så lad hende beholde noget trygt, indtil hun har vænnet sig til at blive storesøster osv.
Held og lykke med det.
*Camilla
Anmeld