Hvor gammel var jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.193 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Mussen2

Da de stoppede med sutten? Overvejer om det vil være taktisk smart at stoppe herhjemme til jul, når den kan sendes til julemanden Til den tid er vores datter 2½ år og det kommende halve års tid byedr på så mange nye ting, skal være storesøster til februar, forhåbentlig smide bleen, flytte i ny seng og på nyt værelse, så tænker det er bedst at taege en ting af gangen?

Hvis nu hun skal stoppe med den til december, hvor lang tid kan man så forvente projektet står på, før man kan sige det ikke kommer for tæt på en ny stor begivenhed. Jeg tænker på om det er for tæt på at hun skal være storesøster i begyndelsen af februar??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

LinLin

David var lige knapt 2½ år.. Det var ikke "planlagt", men jeg havde glemt at give ham sutten med i DP og han var faldet i søvn uden, så jeg tog chancen om aftenen og lod være med at give ham den. Og det var uden brok. Så det var det

Anmeld

29. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

Mussen2 skriver:

Da de stoppede med sutten? Overvejer om det vil være taktisk smart at stoppe herhjemme til jul, når den kan sendes til julemanden Til den tid er vores datter 2½ år og det kommende halve års tid byedr på så mange nye ting, skal være storesøster til februar, forhåbentlig smide bleen, flytte i ny seng og på nyt værelse, så tænker det er bedst at taege en ting af gangen?

Hvis nu hun skal stoppe med den til december, hvor lang tid kan man så forvente projektet står på, før man kan sige det ikke kommer for tæt på en ny stor begivenhed. Jeg tænker på om det er for tæt på at hun skal være storesøster i begyndelsen af februar??

Frederic smed den fra den ene dag til den anden, da han en aften overhørte at jeg sagde til farmand at de ødelægger hans tænder.

Han har altid kun brugt dem til at sove med..

Han kigged på hans godnat sutter han havde i hænderne og lagde dem retur i skål med ordene; jeg skal ikke bruge sut mere, da de ødelægger mine tænder.

Han sov hele natten uden at spørge eller vågne og i dp sov han også uden. Så dagen efter kom de alle ned på suttetræ'et.

Da var han 2 år og 7 mdr, selv samme mdr smed han også ble'en og cykled på hans cykel uden støttehjul...

Anmeld

29. oktober 2011

Mussen2

Det lyder som om det er kommet lidt af sig selv hos jer....

Hvilket må være rigtig dejligt. Her fornemmer jeg mere at jeg skal tage beslutningen, i hvert fald hvis det skal være til jul, men jeg kan jo sagtens bygge op til det indtil da.

Anmeld

29. oktober 2011

Christina.78

Mor til Frederic skriver:

Frederic smed den fra den ene dag til den anden, da han en aften overhørte at jeg sagde til farmand at de ødelægger hans tænder.

Han har altid kun brugt dem til at sove med..

Han kigged på hans godnat sutter han havde i hænderne og lagde dem retur i skål med ordene; jeg skal ikke bruge sut mere, da de ødelægger mine tænder.

Han sov hele natten uden at spørge eller vågne og i dp sov han også uden. Så dagen efter kom de alle ned på suttetræ'et.

Da var han 2 år og 7 mdr, selv samme mdr smed han også ble'en og cykled på hans cykel uden støttehjul...

så er der da håb forude med tøzen her..ang ble og sut

Anmeld

29. oktober 2011

Mussen2

Christina.78 skriver:

Hvor gammel er dit barn?

Anmeld

29. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

Christina.78 skriver:

Ja da..

Vores lille fætter der bliver 3 år i næste afl dem til suttetræet i sidste uge...

Anmeld

29. oktober 2011

Hvem?

Mussen2 skriver:

Ca. 6 mdr og 2 mdr - mine har aldrig brugt sutten og vi har slet ingen

Anmeld

29. oktober 2011

eElak

Min søn bruger stadig sut... og han er 2,5 år nu... 

Jeg har tænkt over at jeg skal til at skære gevaldigt ned på den... Jeg håber at udviklingen lidt gør noget, når han starter i børnehave...

Men jeg har ikke så travlt lige nu med det..  

Anmeld

30. oktober 2011

Christina.78

Mussen2 skriver:

Hvor gammel er dit barn?

2,5..hun bliver 3 til marts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.