Fars fødselsdag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Muhmi

B&J skriver:

Åhh ville ønske min far kunne ha lært det dengang men desværre ikke

men det er sååå fedt din far gør det og helt klart er det bedre 2 mindre ind 2 mere for det gør virkelig en forskeld.

og hvor er det dejligt i har haft en far og datter samtale når det er så længe siden

Åårh, vidste ikke at din far også var alkoholiker... Det gør bare så ondt at se dem forsvinde på den måde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

B&J

Muhmi skriver:

Åårh, vidste ikke at din far også var alkoholiker... Det gør bare så ondt at se dem forsvinde på den måde...

jo det var han desværre og jeg tror også han havde en deperation oven i.. men jeg var ikke så gammel den gang og fuld af had til ham fordi jeg ikke følte han elskede os..

men nu er jeg mere voksen og forstår han virkelig elskede os og gjorde det han kunne som far det var bare ikke godt nok og det er ikke altid en der drikker og har deperation oven i der kan finde ud af det desværre..

og han døde for en del år siden og nu får jeg aldrig chancen for at fortælle ham vi har fået en søn og inderst inde elsker jeg ham for han er jo min far

så det glæder mig så meget det du har oplevet med din far idag

Anmeld

29. oktober 2011

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Tak søde

Ja for søren, det var faktisk vildt humørløftende for mig... Og jeg tror bestemt også at han godt selv kunne mærke det var en god dag... Han var rigtig glad....

Det gør så ondt når man som datter bare står og ser til at ens far får det værre, men sådan nogle dage gør bare underværker når det er at de er der

Det kan jeg godt forstå.. Det er aldrig rart Men dejligt at du havde en god samtale..

Og ja sådan noget varmer altid indeni. Det er aldrig rart og se sine forældre sådan 

Anmeld

31. oktober 2011

Muhmi

B&J skriver:

jo det var han desværre og jeg tror også han havde en deperation oven i.. men jeg var ikke så gammel den gang og fuld af had til ham fordi jeg ikke følte han elskede os..

men nu er jeg mere voksen og forstår han virkelig elskede os og gjorde det han kunne som far det var bare ikke godt nok og det er ikke altid en der drikker og har deperation oven i der kan finde ud af det desværre..

og han døde for en del år siden og nu får jeg aldrig chancen for at fortælle ham vi har fået en søn og inderst inde elsker jeg ham for han er jo min far

så det glæder mig så meget det du har oplevet med din far idag

Ååårh, det er jeg da ked af at høre søde  Ville have været dejligt med et sidste farvel, men mon ikke han inderst inde ved du elsker ham og så holder han øje med dig og din søn og smiler....

Anmeld

31. oktober 2011

PiaRW

Hvor er det dejligt. Stort tillykke med ham

Anmeld

31. oktober 2011

Miss Church

Muhmi skriver:

Som nogle ved, så er det jo ikke så lang tid siden at min far fik at vide at han lider af alkoholdemens og at han havde fået en blodprop i hjernen i sommers... Det har selvfølgelig resulteret i at han er glemsom.. Og blodproppen resulterede i forvirring og at korttidshukommelsen ikke er særlig god hos min far, samt dødsangst....

Jeg har så lige ringet og snakket med ham og ønsket ham tillykke med fødselsdagen, lige for lidt siden... Og det var bare helt igennem en dejlig samtale.... Han virkede overhovedet ikke forvirret eller fuld.... Han spurgte ikke til hvordan barnedåben var gået (Plejer han at gøre hver gang vi snakker sammen) nej han kunne godt huske at Silas er over et halvt år... Og forklarede mig da også hvordan han og mor havde gjort med os da vi begyndte at kravle som små... Hehe

Han kunne også godt huske at vi havde lavet en aftale om at han skulle komme over i julen og se os alle sammen...

Han har skåret ned på hans alkohol forbrug, så han kun drikker ca. 6-7 genstande om dagen.. Min far har aldrig drukket flere kasser om dagen, men ca. 10-12 genstande....

Nu ved jeg godt at med demens er der gode og dårlige dage, men hvor er jeg glad for at hans fødselsdag er én af de gode dage, hvor han er i godt humør og han kan huske de fleste ting....

Måtte bare lige dele min glæde og så sende de allerkærligste fødselsdags hilsner til min far... Hvor jeg elsker ham...

Tillykke med de 56 år dejlige, vidunderlige farmand!!

Hvor er det bare dejligt for dig og din familie at der sker fremskridt og at det kan mærkes!

Også tillykke med din far's fødselsdag  

Al mulig held og lykke til jer alle i fremtiden 

Anmeld

31. oktober 2011

Muhmi

Miss Church skriver:

Hvor er det bare dejligt for dig og din familie at der sker fremskridt og at det kan mærkes!

Også tillykke med din far's fødselsdag  

Al mulig held og lykke til jer alle i fremtiden 

Tak skal du have

Anmeld

31. oktober 2011

Muhmi

PiaRW skriver:

Hvor er det dejligt. Stort tillykke med ham

Tak

Anmeld

31. oktober 2011

B&J

Muhmi skriver:

Ååårh, det er jeg da ked af at høre søde  Ville have været dejligt med et sidste farvel, men mon ikke han inderst inde ved du elsker ham og så holder han øje med dig og din søn og smiler....

jeg håber han ved jeg inder inde holdt af ham selv om jeg ikke viste det.. men kan desværre ikke gøre noget

men mon ikke alt går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.